Vraag

Slapen tijdens ongesteld zijn

  • 30 May 2020
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Badge

Hoi!

 

hoe slapen jullie als jullie ongesteld zijn? Met maandverband lukt mij gewoon niet omdat ik op mijn buik slaap ik kan namelijk gewoon NIET op mijn rug slapen helaas…

 

Ik weet dat je wel met tampons kan slapen maar vraag me arid het ook met super tampons kan?

 

 

groetjesss


1 reactie

Volgens mij kan je gewoon met alle tampons gaan slapen zolang je het er de volgende ochtend er maar weer uithaalt:blush:

 

Wat ik over dat syndroom weet is dat je inderdaad moet oppassen met tampons echt dagen lang inhouden. Maar voor een nacht moet het echt wel kunnen, zolang je hem er de volgende ochtend er maar weer uit haalt. Dat is precies wat ik ook doe. Als je het wel vergeet en het echt dagen laat zitten heb je inderdaad wel een probleem maar dat is gewoon even goed opletten. 

Je kan inderdaad ook de menstruatiecup gebruiken, maar dat is wat jezelf het pretigst is.

Doe altijd wel ook ff maandverband in, want vooral als je uit je bed stapt en recht op ga staan kan ineens heel veel bloed naar beneden stromen en ben je zonder maand verband meteen doorgelekt. Dit kan ook al tijdens het slapen gebeuren, daarom altijd maandverband in voor de zekerheid en als je het echt heel heftig bent kan je altijd nog ff een handoek op je matras leggen of een waterdicht zeil kopen en die om je matras heen doen tijdens de week dat je ongesteld bent.

 

Dit was mijn antwoord over slapen met tampons bij een andere topic. Hopelijk kan dit je ook helpen:hugging:

 

Groetjes een lieve meid van 14, kusjess:kissing_heart:

 

Reageer