Vraag

Slaappillen

  • 6 February 2018
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hai allemaal, ik heb een probleempje en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik slaap de laatste tijd super slecht maar echhr alsin paar uur slaap per nacht. Als ik ga slapen ga ik over heeeeeel veel dingen nadenken en ik kan niet stoppen met piekeren. Ik moet van mezelf dan denken aan nare dingen dje zijn gebeurd in Mn leven of iets en ik kan pas slapen als ik gehuild heb. (Oké nu ik dit typ klinkt het heel raar i know alleen het js echr waar).
Nu slikt mijn moeder af en toe slaappillen en ik pak dus nu regelmatig slaappillen van haar omdat dit de enige manier js daf ik nog een beetje slaap. Zij weet dit alleen niet.....
Ik snap dat het njet oké is en dat het ook njet hoort dat je alleen kan slapen met een pil alleen jk ben gewoon zo moe en heb zo nodig slaap nodig dus alsjeblieft help wat moet ik doen??
Groetjes Mila xx

2 reacties

Hey Mila
Ik kan de laatste tijd ook slecht slapen maar pak dan een melatomine. Helpt voor mij ook goed en is beter dan elke dag een slaappil. Hopelijk helpt het
Bespeek dit dan met jouw moeder en ga dan naar de huisarts.
Deze kan dan jou wat voorschrijven, want zelf die pillen nemen is niet verstandig.
Misschien kun jij jezelf een beetje kalmeren door voor het slapen iets rustgevends te doen zoals ademhalingsoefeningen.

Reageer