Sixpack, spieren, vinden vrouwen dit aantrekkelijk?

  • 28 June 2018
  • 4 reacties
  • 595 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik ben 15 jaar, heb een six-pack en kan heel goed lange afstanden (15kmloop stond ik 1ste) lopen. Ik ben voor de rest wel niet echt een beest. Mensen zeggen dat ik te vergelijken ben met een lichtgewicht bokser/mma fighter. Vinden vrouxen dit aantrekkelijk?

4 reacties

Hoi!

Wat iemand aantrekkelijk vindt, is heel persoonlijk. Karakter speelt vaak ook een grote rol.

Je lijkt in goede gezondheid te zijn, wat vaak als aantrekkelijk bevonden wordt.

Groetjes
x
Ik heb een eerlijk en optecht karakter maar ik zit met mijn bmi net boven de ondergrens? is dit er voor een meisje. Wat ik hiermee bedoel is of ze liever een dunnen gespierde jongen heeft of liever een iets gezettere met meer spiermassa maar ook met een klein buikje
Dat is voor elk meisje en elke jongen anders. Als ik heb goed begrijp, heb jij licht ondergewicht, en ben je gespierd. Dat slanke, maar toch sterk, lijkt mij persoonlijk best aantrekkelijk. Dit hoeft niet te betekenen alle andere meisjes dit ook aantrekkelijk vinden. Je vrienden vinden misschien meisjes aantrekkelijk die jij niet bepaald aantrekkelijk vindt, en andersom. Hetzelfde geldt voor jongens.
Hoi,

Smaak en wat je aantrekkelijk vind is heel persoonlijk. Je kunt het beste zijn en eruit zien hoe jij eruit wilt zien. Dan voel je je allereerst zelfs een stuk beter lijkt me. Daarnaast ben je over het algemeen een stuk 'aantrekkelijker' als je goed in je vel zit en je zeker over jezelf bent. Je kunt niet van een ander houden als je niet eerst van jezelf houdt, zeggen mensen vaak. Dat houd in dat je ook van jezelf moet houden om een stabiele relatie aan te kunnen gaan.

In een relatie is het belangrijk dat jullie elkaar waarderen zoals jullie zijn. Dus als iemand je niet goed vindt zoals je bent, zou je daar in eerste instantie al geen relatie mee aan moeten gaan.

Gr. Pin

Reageer