Skip to main content

Vinden jullie het mooi als een jongen een sixpack heeft?

Ja ik wel! 

zelf heb ik ook wel een sixpack en ik vind het daarom ook wel mooi als een jongen een sixpack heeft.  


Kan je beschrijven hoe jou sixpack er uit ziet?

 


ja hoor(: 

 

bij mij zijn het 8 blokjes. ik weet ook niet waarom 8 maar dat verschilt volgens mij per persoon.

je kan m'n sixpack al best goed zien als ik nog niet aanspan. en als ik wel aanspan dan zien je dus heel duidelijk 8 blokjes die eigenlijk gewoon een soort van uit mijn buik steken ofzo.  als ik mijn shirt een beetje strak trek kan je het ook door mijn shirt zien.

is dit goed? of wil je nog meer weten


Dankjewel voor de info. Ik heb ook een sixpack.  Ook heel duidelijk. Bij mij steken ze al uit mijn buik als ik een beetje aanspan. Als ik heel erg aan span dan zie je de aderen heel goed en dan zijn het echt klompen van spieren.  Ik heb ook gespierde armen   komt door fitness 


nice! ga je naar de gym?

 


Wil je miss reageeren op me laatste topic 

 


Ik heb gespierde armen  sterkste van de klas 


nice! ga je naar de gym?

 

Ik  heb in mijn nieuwe topic mijn spierballen staan alleen hij is verwijderd 


Hoihoi,

Ik heb het idee dat jij @Eljay123 een beetje opschept, dat is niet opzich verkeerd want dat doet iedereen weleens, maar 9 topic over spieren waarvan 2/3 opschepperij is ook niet nodig. Zoals jouw topic ´Wie is op mij verliefd´ vind ik eerlijk gezegd echt pure opschepperij. 

De meeste mensen op dit forum komen hier niet voor.

Liefs Feline


Miss vind jij dat ja. Iedereen z'n mening. Maar ik meen alles wat ik zeg. 


Prima. Maar ik mag plaatsen wat ik wil. En als je er een mening over hebt mag je dat zeker zeggen. Maar het is niet waar dat ik een opschepper ben. 


Hoihoi,

Ik heb het idee dat jij @Eljay123 een beetje opschept, dat is niet opzich verkeerd want dat doet iedereen weleens, maar 9 topic over spieren waarvan 2/3 opschepperij is ook niet nodig. Zoals jouw topic ´Wie is op mij verliefd´ vind ik eerlijk gezegd echt pure opschepperij. 

De meeste mensen op dit forum komen hier niet voor.

Liefs Feline

Sorry mag ik vragen hoe oud jij bent. Wand vragen. Zo als. Wie is er op mij verliefd. Vind ik zelf geen opschepperij. En volgens mij heb je me nog nooit gezien dus. Je weet ook niet of ik opschep of niet. 

O en eljay is niet mijn echte naam dus. 


En waarom moeten mijn topic's nou weer opschepperij zijn. Miss schept sophie14 wel op met haar verhalen over haar lichaam. Op 1 van haar topic's verteld ze dat ze er 6 heeft en op haar andere 8. Dus daar klopt ook niks van 


Hallo forumgebruikers,

Willen jullie erop letten dat jullie niet offtopic gaan en dat je respectvol naar elkaar blijft?

 

Alvast bedankt,

Emma - De Kindertelefoon


Hoi @Eljay123!

 

Het was niet mijn bedoeling om een discussie te beginnen. Maar goed, hierna ga ik toch niet reageren.

 

Ik had gisteren een berichtje gestuurd, maar blijkbaar is hij niet goedgekeurd. 
Ik ben 12 jaar maar dat betekend NIET dat ik te ‘klein’ ben. En dat ik niet slim ben. You know?


Deel van de reactie verwijderd door de KT vanwege Regel 2;

2. Ga respectvol met elkaar om.

Neem elkaar serieus, val iemand niet persoonlijk aan en pest elkaar niet. Bedreig of beledig geen forumleden of moderatoren van De Kindertelefoon, discrimineer niet en maak geen seksueel getinte opmerkingen.

 

Liefs Feline ❤️


Vinden jullie het mooi als een jongen een sixpack heeft?

ja. Ik ben er eerlijk over.


Reageer