Vraag

sixpack als meisje

  • 26 April 2023
  • 8 reacties
  • 204 Bekeken

Badge

Hey
Ik zit op atletiek en ik heb een sixpack. In het begin vond ik het nog wel mooi maar het word nu steeds duidelijker. Nu heb ik gewoon echt een hele duidelijke sixpack. Mijn buikspieren steken zegmaar gewoon uit mijn buik. ik hoor ook vaak als ik naar het zwembad ga mensen tegen elkaar zeggen van: o mijn God kijk! Dat Meisje heeft een sixpack. En Alle meisjes in de kleedkamer op school zijn heel jaloers maar ik vind het nu eigenlijk niet meer zo mooi. Iedereen noemt me ook op school als dat ene meisje met die sixpack. En we gaan binnenkort ook een keertje zwemmen met de klas en nu zeggen alle jongens dat ze benieuwd zijn om mijn sixpack dan te zien. Ik ik schaam me er eigenlijk een beetje voor.
Hebben jullie tips? En vinden Julie een meisje met een sixpack mooi?


8 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik vind meiden met n sixpack erg lekker. En het voelt zo fijn als je dr overheenstreelt

Badge

Ik vind meiden met n sixpack erg lekker. En het voelt zo fijn als je dr overheenstreelt

Ja dat is dus precies wat jongens uit mijn klas proberen te doen. Dan raken ze mijn buik aan en dan voel je al gelijk mijn buikspieren. Die jongens doen dat echt heel vaak en dat vind ik niet fijn.

Reputatie 2
Badge +1

@Sophie14 

Je hoeft t ook niet toe te laten natuurlijk. Ik zeg alleen dat ik wel van gespierde meiden houd. Ik zit zelf op crossfit en heb geen sixpac nog...dus ben best jaloers

Badge

@Sophie14

Je hoeft t ook niet toe te laten natuurlijk. Ik zeg alleen dat ik wel van gespierde meiden houd. Ik zit zelf op crossfit en heb geen sixpac nog...dus ben best jaloers

Ik vind het ook moeilijk om m’n sixpack te verbergen omdat je het ook door mijn shirt ziet

Reputatie 2
Badge +1

@Sophie14 

 

Waarom verbergen??? Wees er trots op!!!! En als n gast aan je zit geef je m gewoon een knietje.

Reputatie 3
Badge +1

Eigenlijk is het inderdaad iets om trots op te zijn. Het is een gevolg van je harde werken, inzet en dedication. En ja, als je er goed uitziet, trek je wel aandacht. Maar daar moet je je niet door laten tegenhouden of je slecht over gaan voelen. Dat moet je rocken. Wees er trots op en laat jouw zelfbeeld niet beïnvloeden door wat anderen ervan zeggen. Negeer die extra aandacht als je er niet op zit te wachten.

 

Doe gewoon alsof er niks bijzonders aan is, leg er zelf geen nadruk op, en zeg er wat van als je niet fijn vindt dat mensen te veel naar je kijken. Natuurlijk is het ook niet oké als ze je proberen aan te raken als je dat niet fijn vindt, dat moet je niet laten gebeuren!

 

Groetjes,

xIlse

Reputatie 5
Badge +2

Heehee,

 

Wees er idd trots op, het geeft aan dat je heel fanatiek bent in wat je doet en dat je er hard voor werkt! Own it, wees er trots op, want ik krijg de indruk dat je het niet meer mooi vindt omdat anderen er dingen over zeggen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, je was er wel heel blij mee en nu niet meer, dat is echt zonde! Want het is wel gewoon jouw lichaam!<3

 

Dat jongens er veel aandacht voor hebben is wel logisch, ze hebben allemaal een leeftijd waarop ze hier heel erg mee bezig zijn. Maar trek je er niks van aan. Als je straks gaat zwemmen en ze zitten wel aan je, wees dan heel duidelijk, want dit is natuurlijk erg vervelend… 

 

Succes!<33 

 

-Yodema

Wees trots op je sixpack zelf heb ik er ook 1 en me zusje is nu 8 en heeft er ook 1. Soms zijn mensen wel jaloers of zie je ze kijken van huh een meisje met een sixpack ik heb echt zo iets schijt. Ik draag er echt geen naveltruitje of bikini minder om. En als jongens aan je sixpack zitten zou ik ze echt een duw of een knietje geven zelf heb ik ook nog eens een uitpuilende navel daar wil iedereen ook wel een keer op drukken. Nou echt never niet van mijn navel blijf je af

Reageer