Heyy,
ik ben dus aan het ontdekken in het shiften.
Iemand tips?!
Heyy,
ik ben dus aan het ontdekken in het shiften.
Iemand tips?!
Hii
Ik heb nog nooit van shiften gehoord dus heb niet echt tips voor je.. Maar vond deze link op de site WikiHow die er vgm over gaat dus misschien heb je daar wat aan?
> https://nl.wikihow.com/Tussen-realiteiten-schakelen
Groetjess van ItsJustMe! :)
droom shiften? Dat kun je ook wel zien als lucid dreams je doet je ogen dicht het liefst met een doek er overheen en ik kom dan op een treinstation, ik heb ook gehoord van een straat en een café, in het geval van de straat ga je naar het licht, in het geval van het treinstation ga je op de trein naar een zwevende deur en in het café naar de kelder. Meer weet ik niet. Laat me ff weten waar jij heen gaat in je reis? Daarna ga je naar een alter reality oftewlel een andere wereld zoals in boeken of series ik kan het niet meer sindsmik niet meer slaap. Veel succes nog!
Ik heb de link van ItsJustMe gelezen maar het wordt me niet echt duidelijk wat shiften is. Kun je er iets meer over vertellen,
Ik denk dat dit meer te maken heeft met therians en zo. Dat is nogal een ding op het forum de laatste tijd.
Ik heb de link van ItsJustMe gelezen maar het wordt me niet echt duidelijk wat shiften is. Kun je er iets meer over vertellen,
shiften is als je bijv. slaapt je naar een verschillende realiteit kan gaan. alsof je echt in die wereld leeft en woont. dit is het enige waardoor ik HEEL soms kan slapen. in die wereld kun je fouten maken, en ook doodgaan. Je brein ervaart dit dus echt dus er zitten gevaren achter, maar het is ook leuk. Je kunt in je slaap een hele wereld naar jezelf aanpassen en als het goed genoeg lukt kun je ook bestaande werelden betreden.
Ik denk dat dit meer te maken heeft met therians en zo. Dat is nogal een ding op het forum de laatste tijd.
therians hoeven niets te ontdekken. zij hebben dit gewoon het gebeurt en dan is het klaar. droomshiften is iets moeilijker. Je gaat in je droom naar een alter-reality en dat is best ingewikkelt
shiften is als je bijv. slaapt je naar een verschillende realiteit kan gaan. alsof je echt in die wereld leeft en woont. dit is het enige waardoor ik HEEL soms kan slapen. in die wereld kun je fouten maken, en ook doodgaan. Je brein ervaart dit dus echt dus er zitten gevaren achter, maar het is ook leuk. Je kunt in je slaap een hele wereld naar jezelf aanpassen en als het goed genoeg lukt kun je ook bestaande werelden betreden.
Wat is dan het verschil tussen shiften en gewoon dromen? Ik heb soms ook héél realistische dromen maar als ik wakker word weet ik wel dat ze niet echt zijn.
moeilijk uit te leggen, maar ik ga het proberen,
als je droomt rust je brein uit en ben je nauwelijks aan het nadenken, vandaar dat je dromen meestal niet onthoud. ook je hele lichaam rust uit. Bij shiften is dit anders, net als in de echte wereld ben je gewoon aan het nadenken en span je je spieren (zonder het te weten) aan. ook kun je op verschillende manieren shiften, het kan bijvoorbeeld staand, zittend en liggend. ook herriner je je alles, zodat je de volgende keer dat je terug komt naar die alter-reality het een inrrnlopend verhaal is. Je ervaart dit dus ook echt, dus als je in die 'droom' HEEL hard schrikt, dan kunnen er spieren knappen of je kunt jezelf nog erger pijn doen. het is een raar concept, maar wel leuk. ik hoop dat het een beetje duidelijk is geworden en goed heb uitgelegd (dit heeft mij dus echt superveel moeite gekost om te schtijven, want ik ben slecht in uittleggen en ik heb ADHD waardoor ik me niet kan focussen, dus als je wil reageren zou dat echt geweldig zijn!)
@Mayby_Max: dank voor je duidelijke uitleg. Dat moet wel bijzonder zijn, zo shiften. Is dat aangeboren of kun je het jezelf aanleren?
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.