Skip to main content
Vraag

seks dromen die ik niet wil

• April 9, 2026
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

dankjewelvoorjehulp
Forum|alt.badge.img

hoi ik schrijf hier weer in lange tijd

sinds een paar maanden herinner ik me dat mijn vader mij als kind sexueel heeft misbruikt. ik weet zeker dat het gebeurd is en het is zo verschrikkelijk die schaamte  

ik heb al 3 jaar geen contact moment door een contact verbod van de rechter omdat ik thuis geslagen en mishandeld werdt 

sinds ik deze herinnering weer heb heb ik 0% zin in seks.. ik had eerst een fwb waarmee ik vaak seks had en dat is nu klaar omdat hij niet kon accepteren dat ik een trauma had waardoor ik mezelf vies vond tijdens en na de seks.. ik kan nu nieteens meer denken aan seks zonder te willen huilen omdat ik me zo slecht ervan voel…

ik heb steeds dromen dat mijn vader mij neukt. zo echt dat ik het kan voelen… ik durf niet meer te slapen. ik voel me verschrikkelijk, ik walg, ik weet niet hoe ik het moet stoppen…. het is waarschijnlijk door trauma. maar ik wil echt niet met een professional praten over seks dromen (ik heb al 3 jaar een psycholoog waar ik vrijwel niks over mijn mishandeling heb verteld) en nu krijg ik ook nog wens een nieuwe psycholoog…. wat moet ik doen???

hoe kom ik van mijn dromen af

3 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • April 10, 2026

Hey lieve ​@dankjewelvoorjehulp  ,

Wat heftig.. snap wel dat dit heel gevoelig ligt, maar je hoeft je er echt niet voor te schamen ❤ Dit is niet jouw schuld en je psycholoog zal ook wel snappen dat dit lastig is om over te praten.. Misschien helpt het om eerst aan te geven dat je ergens mee zit maar eig lastig vind om te delen?

Denk eig dat het best lastig is om er zelf iets aan te kunnen doen, bij trauma is het ook niet gek dat je daar over droomt :(

Hoop dat dit in ieder geval iets geruststelt🫂

Liefs.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 10, 2026

als je niet alles vertelt dan kunnen anderen en je psycholoog je moeilijk helpen en het is niet jouw schuld wat er is gebeurd. misschien aan iets leuks denken voordat je gaat slapen misschien droom je daar dan van.

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • April 10, 2026

Hoi ​@dankjewelvoorjehulp ,

het is niet gek dat je je zo voelt na wat je hebt meegemaakt, want dat is nogal wat. Ik begrijp dat je het moeilijk vindt om erover te praten, en toch heb je de eerste stap genomen om er hier over te praten. Supergoed!

Als je eens wil praten met iemand van De Kindertelefoon, dan ben je van harte welkom. Je kan elke dag tussen 11 en 21 uur terecht via telefoon en chat.

Ook zou je eens kunnen kijken op de site van Centrum Seksueel Geweld via Home - Centrum Seksueel Geweld , hier vind je ervaringsverhalen van andere jongeren en een online zelfhulp module. Je kan ook met hen bellen en chatten. Zowel de Kindertelefoon als Centrum Seksueel Geweld zijn gratis en anoniem.    

Heel veel sterkte gewenst en de hartelijke groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon