Vraag

scoliose en pijn

  • 29 October 2020
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik heb scoliose in mijn rug en heb er veel last van. ik ben er mee naar de huisarts ge weest en toen naar het zieken huis en toen naar de fisio en toen naar de osteopaat. en ze zeggen allemaal dat het geen pijn hoord te doen. … maar het doet het wel en al bijna 2 jaar! ik woord er hellemal gek van. ik kan niet sporten en soms kan ik nog geeneens een helen dag door op school. soms is het zo erg dat ik in tranen wakker word snachts door de pijn. ik woord er hellemaal kneter gek van. 

mijn motevatie om door te zetten word ook steeds kleiner… 

heeft iemand nog tips om met de pijn om te gaan?

sorry voor de spelling fouten 


3 reacties

Wij zijn geen artsen, dus direct helpen kunnen we niet. Dit lijkt me namelijk niet echt de pijn die je met een paracetamolletje kunt onderdrukken.

Ga gewoon naar je behandeld arts toe en geef héél duidelijk aan dat je veel pijn hebt en dat het ondragelijk begint te worden. Als het goed is gaan ze het dan bij de bron aanpakken en/of je goede pijnstilling geven.

Niet eerder weggaan voordat je serieus wordt genomen.

Hey,

Ik geef xLisa gelijk! Ga terug naar de huisarts en maak dit bespreekbaar. Geef duidelijk aan dat je echt pijn hebt en dat je graag geholpen wilt worden. Niet eerder weggaan tot dat je goed geholpen bent en tevreden bent!

Beste anoniem,

ik snap je, het is inderdaad gewoon k u t dat je dit doormoetmaken. Ik heb namelijk ook al 9 jaar last van rugpijn en lichamelijke klachten. Jaren lang zeiden de artsen ook van dat het maar tussen men oren zat. Dat was dus uiteindelijk niet het geval want ik heb fybromyalgie samen met chronische vermoeidheid. Het duurt soms heel lan todat mensen je begrijpen en dst je verstaan word. Wat ik als advies kan geven blijf tot die tijd gewoon jezelf maak het beste van het leven. Het kan namelijk heel snel over zijn. 

 

( deel vd tekst verwijderd door de Kindertelefoon, geen medische adviezen geven )

 

groetjes Boiiiiiiii

Reageer