Skip to main content
Vraag

Schoolzwemmen, het lijkt me wat gek of onwennig met mijn klasgenoten

• February 28, 2026
  • 4 reacties
  • 250 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi hoi

Vanaf volgende week gaan we wekelijks zwemmen met school. Ik zit in een klas met 9 meiden en 12 jongens.

Nu moeten we ons natuurlijk ook gaan omkleden enzo. Dit in gemengde kleedkamers, dus met alle meide samen.  Hier heb ik toch ook al wat stress voor, zo naakt bij m’n klasgenoten zijn. Ik weet ni, maar ik vind het gewoon wat gek of onwennig. Jullie ook?

En dan is er nog het zwemme zelf, dan zien alle jongens me in m’n badpak, dan zien ze m’n contouren enzo, m’n rondingen en m’n groeiende borsten. Da’s toch ook gek. Kijken jongens echt naar de lichamen van hun klasgenoten tijdens het schoolzwemmen?

(zo ja snap ik dit natuurlijk, ik kijjk toch ook wel eens vluchtig naar wat de gasten in de kuip hebben)

Danku

Kersenpit

4 reacties

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 1, 2026

Danku

Kersenpit

Hey  als wij met klas gingen zwemmen in onze vrije tijd wij jongens kijken wel naar jullie mooi lichaam en en jullie mooi figuur  zekker als een paar meisjes van die sexy bikini dragen 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 1, 2026

gewoon omkleden en niks van aantrekken. ik zou me gewoon uitkleden en kijken mag. en bij ons als jongens kijken we ook gewoon is alleen maar goed dat je iets in het echt ziet en niet alleen van internet.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 1, 2026

Hoihoi

Heel eerlijk, tuurlijk kijken we naar de mega mooie meiden in badpak/bikini, zo’n unieke momenten moet je goed opnemen. Maar niets van aantrekken hoor

En het omkleden: ‘k snap dat dit lastig kan aanvoelen, maar gewoon doen, iedereen voelt die spanning en niemand vind dat tof, ‘t is voor iedereen zo.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 5, 2026

Hoi hoi ik zou mis je badpak al aantrekken voor je daar heen gaat en na het omkleden gewoon de handdoek om je heen doen mis heb je een vriendin in de klas waar je er over mee kan praten die het zelfde heeft ik heb het zelf ook zit midde in de puberteit dus ik snap jouuuu❤️❤️

voor de rest als die jongens naar je kijken gewoon terug kijken  ik denk dat iedereen in je klas wel in de puberteit zit dus niks aan de hand gewoon niks van aantrekken 

succes ❤️❤️❤️❤️