Skip to main content

Hoi 

Ik ben 15 jaar en mijn voorhuid zit best strak, eerst zat ie goed alleen gegeven moment zat ie strak. Ik heb altijd al smegma problemen gehad omdat ik het rond me 14e naar achter kon trekken dus ik maak me penis regelmatig schoon om het te voorkomen of weg tr halen. Toen me voorhuid strak zat moest ik het natuurlijk nogsteeds kunnen schoonmaken inv smegma, ik wil natuurlijk niet op deze leeftijd (of elke leeftijd) al een soa. Dus ik trek het naar achter en het scheurt, niet het toompje of de binnenkant van de voorhuid maar echt bij het puntje van de eikel aan de buitenkant. Ik zit nu in het dillema want ik zit het al 3 weken te genezen alleen ik wil de smegma niet hebben dus ik zit het nu soms naar achter te trekken om tr schoonmaken inv smegma alleen het geneest niet goed zo en scheurt weer open. Vanwege dat alles strak zit for some reason zit op dr bovenkant van mr voorhuid een klein dun hard laagje. Natuurlijk kan zijn dst dit ook gwn korst is van minuscule scheurtjes dir ook moeten gelezen. 

Moet ik nu me penis niet naar achter trekken voor n paar weken totdst het hopelijk genezrn is of is dat te gevaarlijk voor smegma, en hoe verwijder ik het strakke voorhuid?

Hoi ik ben een jongen van 15 als je het wil laten genezen denk ik dat je het ook beter even niet naar achter kan doen ik heb ook ooit iets gescheurd daar omdat ik het te hard naar beneden trok het is eigelijk het deel dat aan je eikel vast zit dat ik scheurden heb ik nok een klein littekentje van maar geen last meer van omdat ik het ook rust gaf dus ik trok een paar dagen ook niet af dus ik zou het gewoon even met rust laten. 
mag ik vragen waarom het eerst wel goed zat je voorhuid en nu niet.


Hallo

Ik zal het met rust laten

Ik denk dat het zo vast zit door miss verkeerd wassen(ik was gwn in de douch met alleen water en dep het dan droog want zo stond het op het internet) alleen dit doe ik altijd dus de verandering is niet logische. Geen idee.


Ik denk dat het ook kan zijn dat door de groei je voorhuid te klein is geworden.

Ik neem aan dat het alleen strak zit als ie stijf is.

maar als je er te veel last van hebt zou ik langs de dokter gaan maar je voorhuid rekt ook nog uit als je ouder wordt bij mij zit het ook niet super los bij mij zit het ook wel strak als het stijf is maar ik kan het er nog wel overheen doen.

maar goed ik hoop dat dit hielp.

Groetjes.


Ik krijg het er alleen niet over wanneer het strak is ja, ik heb als het gaat om pijn geen last van het is gwn onhandig met schoonmaken, pissen etc. 


Reageer