Hoi
Ik ben 15 jaar en mijn voorhuid zit best strak, eerst zat ie goed alleen gegeven moment zat ie strak. Ik heb altijd al smegma problemen gehad omdat ik het rond me 14e naar achter kon trekken dus ik maak me penis regelmatig schoon om het te voorkomen of weg tr halen. Toen me voorhuid strak zat moest ik het natuurlijk nogsteeds kunnen schoonmaken inv smegma, ik wil natuurlijk niet op deze leeftijd (of elke leeftijd) al een soa. Dus ik trek het naar achter en het scheurt, niet het toompje of de binnenkant van de voorhuid maar echt bij het puntje van de eikel aan de buitenkant. Ik zit nu in het dillema want ik zit het al 3 weken te genezen alleen ik wil de smegma niet hebben dus ik zit het nu soms naar achter te trekken om tr schoonmaken inv smegma alleen het geneest niet goed zo en scheurt weer open. Vanwege dat alles strak zit for some reason zit op dr bovenkant van mr voorhuid een klein dun hard laagje. Natuurlijk kan zijn dst dit ook gwn korst is van minuscule scheurtjes dir ook moeten gelezen.
Moet ik nu me penis niet naar achter trekken voor n paar weken totdst het hopelijk genezrn is of is dat te gevaarlijk voor smegma, en hoe verwijder ik het strakke voorhuid?