Vraag

Scheermesje kopen

  • 22 June 2020
  • 7 reacties
  • 157 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hey allemaal,

Ik scheer me al een tijdje met het scheermesje van m'n moeder, terwijl ze dat ofc niet weet, maar hoe kan ik aan m'n moeder vragen of ze een scheermesje voor me wilt kopen? Hoe kan ik dat het beste doen?

Alvast bedankt

Groetjess !


7 reacties

Ik zou een appje sturen ofzo, dat is misschien wat makkelijker dan dat gesprek aangaan. Je kan daar ook gewoon bij zeggen dat je het best ongemakkelijk vindt om erover te praten/ernaar te vragen. Dat snapt ze vast wel. 

Gewoon iets heel simpels, als dit;    Hey mam, beetje ongemakkelijk dit maar zou je binnenkort een scheermesje voor me willen halen.

voldoet denk ik wel.

 

Suc6!

Reputatie 3
Badge +2

Thankyouu! Dat ga ik doen ! :)

Je zou ook gewoon zelf een scheermes kunnen kopen... het is heel onhygienisch iemands anders scheermes te gebruiken.

Reputatie 3
Badge +2

Je zou ook gewoon zelf een scheermes kunnen kopen... het is heel onhygienisch iemands anders scheermes te gebruiken.

Ik weet dat het onhygienisch is, maar ik doe het eigenljk vanzelf. Ik wil het het liefst aan m'n moeder vragen, anders krijg ik nare vragen waar ik geen zin in heb. Snap je?

Groetjes!

Reputatie 5
Badge +5

Wegwerp scheermessen kosten maar een paar € in de supermarkt

Van wie verwacht je “nare vragen”? 
Het personeel in de winkel zal het weinig uitmaken wat jij koopt.
En je moeder, een vrouw, zal toch ook weten dat vrouwen zich scheren en zal er geen verdere vragen over stellen?
Waar ben je dan bang voor?

Reputatie 3
Badge +2

Van wie verwacht je “nare vragen”? 
Het personeel in de winkel zal het weinig uitmaken wat jij koopt.
En je moeder, een vrouw, zal toch ook weten dat vrouwen zich scheren en zal er geen verdere vragen over stellen?
Waar ben je dan bang voor?

Ja oké, daar geef ik je gelijk in. Maar m'n moeder vraagt al snel waarom en dingen zoals och kind dat heb je toch helemaal niet nodig. Vandaar..

Reageer