Skip to main content
Vraag

schaamte/ vernederingen

Ben jij ooit is vernederd door iemand of waneer schaamde jij je het moest voor jezelf of voor iemand anders.

Oke ik zal beginnen.

Dus ik ben een jongen 15 jaar oud en ik kan niet zindelijk worden we hebben het heel vaak geprobeerd maar het lukt niet dus ik draag 24/7 luiers want anders gebeuren en ongelukken. Dus ik was met mijn vrienden naar het zwembad (mijn vrienden weten ook dat ik luiers draag) en ik deed mij dus omkleden in die invalide hokjes waar je ook met die luier verschoon tafels enzo dus omdat ik niet zindelijk ben draag ik tijdens het zwemmen een zwem luier en dan doe ik daar een zwembroek overheen zodat niemand het ziet. Maar ik was dus mijn zwembroek vergeten en bij dat zwembad verkochte ze geen zwembroeken. Dus ik stond daar in dat kleed hokje met mijn zwem luier aan na te denken wat ik nou moest doen. Uiteindelijk kwam er dus een mevrouw met 2 baby's aan en ze gingen aan de deur kloppen en vragen hoever ik was dus ik zij dat ik klaar was en ging naar buiten gewoon in mijn zwem luier uiteindelijk vroeg ik aan zo'n badmeester of ze misschien reserve zwem broeken hadden maar ze hadden niet van die losse zwem broeken en niet in mijn maat dus ik belde mijn moeder om te vragen wat ik moest doen en of ze mij misschien op kon halen maar ze zij dat ik pech had en dat ik gewoon zonder zwembroek moest zwemmen. Maar dat wou ik niet dus ik ben naar de receptie gelopen deze keer en daar hadden ze nog gevonden voorwerpen en ik zij gewoon dat mijn zwembroek hier lag het waren ook aleen maaar strakke en iets te klein maar ik pakte er een en deed m aan iedereen kon wel die vorming dan de luier zien en aan de onderkant stak die ook uit maar ik had tenminste een zwembroek

Dit was mijn verhaal. Ik hoor graag van jullie verhalen.

0 reacties

Geen reactie

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen