Skip to main content
Vraag

Schaamte rondom poepen

• August 19, 2025
  • 6 reacties
  • 126 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Wanneer ik buitenshuis moet poepen schaam ik me hier voor. Of als er iemand op bezoek is bijv. Ik weet dat iedereen poept en dat dat normaal is maar toch. Hoe doen jullie dit? Hebben meer hier last van?

xx liefs Wolf 🐺

6 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 19, 2025

Ik kan niet buitens huis poepen ik kan dat alleen thuis  of ik moet er veel zijn geweest bij me vriendin thuis pas na 3 maanden dat ik daar kon .

Als er bezoek is thuis ga ik naar boven om te poepen 

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • August 19, 2025

Ik heb er geen last van maar een tip kan jij geen luiers dragen om daar dan in te poepen als jij buitenshuis bent? Groetjes 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • August 19, 2025

Nee dat vind ik echt heel vies. Geen haat naar mensen die het wel dragen, maar lijkt me helemaal niks om rond te lopen met poep. Wel bedankt voor je tip en de reactie!

xx liefs Wolf 🐺

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • August 19, 2025

Opzich ook wel puur voor de geur die het dan achterlaat dus ik probeer altijd zo veel mogelijk thuis te poepen of het ophouden bij iemand anders maar vroege heb ik toen 1x in m’n als kind in m’n broek gepoept ervan dus nu ga ik wel maar liever niet 

Forum|alt.badge.img+1

Oke, ik herken dit heel erg😭😂

Als je meerdere wc's in huis hebt en er mensen thuis zijn bijv, ga boven als hun beneden zijn of andersom

Ga op momenten dat het rustig is of juist als er veel lawaai is

Onthoud dat iedereen het doet;)

Denk in het openbaar maar gewoon, 

Deze mensen zien mijn nooit meer, kennen mij niet en doen het zelf ook

Bye 

• August 22, 2025

@Wolf  misschien zoals ​@NN15000 dat je aan de bewoner(s) vraagt/appt dat je wat problemen hebt met toilet bezoek als er meerdere mensen zijn en of ze er moeite mee hebben als je boven naar de wc kunt gaan