Vraag

schaamhaar/ okselhaar

  • 12 May 2020
  • 6 reacties
  • 419 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen van 12 jaar oud, ik zit "denk ik" in de puberteit. Ik heb al een zaadlozing gehad, maar mij vraag is : ik heb veel haar naast de penis en een beetje boven, maar kort haar boven mijn penis groeit niet (word niet langer) ik heb ook geen haar onder mijn oksels (alleen als je heel goed kijkt), ik heb al wel een donssnorretje, maar mijn vraag is: komt dit omdat ik van half indonesische afkomst ben? Mijn vader heeft namelijk ook geen volle baard en weinig okselhaar, betekent dat, dat ik dat ook krijg??


6 reacties

Beste @Anoniem12345098  dat zou kunnen,  dat kan dus aan je genen liggen.

Maak je maar geen zorgen je bent jong dus dat komt later nog wel

Groetjes Gebruikerc 

Heyy

Zou kunnen, maar is niet zeker. De kans zit er wel dik in denk ik.

Groetjs 

Kaas123

Reputatie 5
Badge +5

Nauw nauw j12 ik het nog helemaal niks van dat, geen schaamhaar geen okselhaar en nog geen wit goud

Nauw nauw j12 ik het nog helemaal niks van dat, geen schaamhaar geen okselhaar en nog geen wit goud

@Annoniem0 Komt nog wel

Ps.Ben 15 en ben als ik me niet scheer lijk ik net een aap😅🤣 maar dat terzijde.  Iedereen is anders de ene heeft snelle haargroei op vroege leeftijd de ander later en de ander een langzame haargroei. 

De ene heeft vroeg een zaadlozing de ander wat later. Dat kan je niet kiezen. 

Komt nog wel.😉😉

Groetjes Gebruikerc 

Hoi, het kan komen door je afkomst. Maar vooral door je leeftijd, ik denk als je wat ouder wordt dat het veel meer zal worden.

Tenminste dat is mijn theorie.

Gr thomaat

Reageer