Vraag

schaamhaar meisjes


  • Anonymous
  • 0 reacties
Vraag voor de meisjes
- Hoe oud zijn jullie
- Scheren jullie je schaamhaar
- zo ja hoevaak per week
- scheren meisjes uit jouw omgeving (vriendinnen,teamgenoten ook hun schaamhaar)

10 reacties

Hallo,

ik ben 14 jaar oud ( word in juli 15) en heb me sinds een jaar altijd geschoren.
De laatste 2 weken doe ik het niet meer door depressie en zelfmoordgedachtens.
Ik schoor mijn benen en oksels om de dag. Ik doe dit omdat het bij mij heel erg zichtbaar is en ik vind niet dat het nodig is om je benen te scheren als je blode haren hebt. Veel kinderen (meesten zijn een jaar jonger) bij mij in de klas doen het wel.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Bedankt voor je antwoord Lieke ik bedoelde met schaamhaar ook bij je vagina
Groeten Astriaprivate
Badge
hoi
ik ben 12 jaar oud
nee ik schaar mijn schaamhaar niet
weet ik niet, ik hoor niks van ze
Reputatie 1
Badge

Hoi, ik ben een meisje van 19 en vul t wel voor je in

1- ik ben 19 jaar

2-Nee, ik scheer mijn schaamhaar al zo n 5 jaar niet. ,het is echt veel haar maar dat vind ik prettig en mooi.

3-Ik laat mijn schaamhaar ongeschoren, dus: nooit

4- Ja hoor, er zijn best wat meisjes die ik goed ken die gewoon een volle bos schaamhaar hebben, mijn twee oudere zussen hebben dus echt een oerwoud, mijn beste vriendin is ‘daaronder ’behaard, er zijn op mn sportschool, op school bij LO en nog wel meer meisjes die ik ken vinden het wel goed zo en laten het net als ik zonder schaamte vrij groeien.

Hoi Hoi!ik beantwoord je vragen wel even hoor, vind ik leuk!

Hoe oud ben je? - Ik ben een meisje van 18

Scheer je je schaamhaar?- Nee, ik heb me sinds ik op mn 9e harig werd nog nooit geschoren, ik heb dus nu ook echt een grote bos schaamhaar en ga me nooit scheren

Zo ja, hoe vaak?- ha ha! eeehm, ik heb mn bos schaamhaar al zeker 8 jaar niet geschoren

Scheren meisjes in je omgeving hun schaamhaar?- Ik heb best veel vriendinnen, we zijn best alto/hippie meisjes, dus de meeste, eigen bijna allemaal hebben net als ik net zo n grote bos met veel schaamhaar.

Vraag voor de meisjes
- Hoe oud zijn jullie
- Scheren jullie je schaamhaar
- zo ja hoevaak per week
- scheren meisjes uit jouw omgeving (vriendinnen,teamgenoten ook hun schaamhaar)


HoiAstriaPrivate, ik ben een meisje van 16 en vul het effe in : )

Ik ben 16

Ik ben met 13 gestopt met scheren en laat al mn schaamhaar en okselhaar al drie ½  vrij groeien

Nee, echt zeker niet! Ik vind mn zwarte bos echt moooi bij me (me kut hi hi!)

Nee dus, en zeker niet ee week...Het is gewoon mega lekker om door te kroelen en strelen als ik me aan het masturberen ben

Ik heb veel vriendinnen, ja ik weet dat er vriendinnen zich ‘ bijwerken’ of hoe dat heet, maar ik weet wel zeker dat mijn vriendinnen in iedergeval bijna allemaal wel een grote bos op hun kut hebben als ik, en mijn teamgenoten bij mn sportclub hebben ook meestal zo veel schaamhaar als mij, of ze doen hun bikinilijn wel maar hebben toch een volle slip met veel kuthaar, dus in mijn vriendenkring zijn de meiden eigenlijk meestal wel zwaar behaard ja.

Succces XXX M

Badge

Nou ik ben dus 12, jaar en ik heb als sinds mijn negende schaamhaar op mijn vagina en, mijn okselhaar begint nu ook te groeien.      Mijn schaamhaar scheer ik niet maar, ik knip het wel wat korter voor schoolzwemmen enz. Ik heb twee vriendinnen ook twaalf jaar zij hebben ook schaamhaar. En mijn ene vriendin heeft echt pikzwart dus die doet net als mij maar, mijn andere vriendin heeft lichtblond schaamhaar dus die laat het gewoon staan.

 

 

 

Reputatie 3
Badge +2

12

Ja

Om de 2 dagen lol

Alleen 1 klasgenoot

Badge

Vraag voor de meisjes
- Hoe oud zijn jullie
- Scheren jullie je schaamhaar
- zo ja hoevaak per week
- scheren meisjes uit jouw omgeving (vriendinnen,teamgenoten ook hun schaamhaar)

Hoi, ik ben meisje van 18,

Hoe oud-18

Scheren schaamhaar-Zeker niet, ik scheer mijn kuthaar al 5 jaar niet meer

Hoe vaak-Nooit, ik heb volle bos groeien

Schren mensen uit omgeving-niet echt veel nee, al m'n vriendinnen hebben wel schaamhaar, enkele doen alleen bijwerken, maar de meeste vriendinnen hebben net zo n harige kut als mij en laten alles gewoon puur natuur.

Hoi hoi, wil wel antwoorden op je vragen 

1 Ben meisje van 15

2 Nee, heb me nog nooit geschoren, vind t mooi en fijn om het.op mn vagina behaard te hebben 

3 helemaal niet, heb flinke bos schaamhaar en laat dat gewoon zo hoor. Het hoort daar gewoon harig te zijn . Punt 

4 heb een paar vriendinnen met veel schaamhaar, heb pas een vriendje en die vind mij veel te behaard voor een meisje, maar hij heeft pech, ga echt niet scheren voor hem. Hij went er maar aan dat ik behaard ben en blijf. Ga voor niemand ooit scheren.

Reageer