Ik ben een jongen van net 16 en ik vroeg me af of ik mijn schaamhaar moet scheren, bij knippen of gewoon moet laten.
Wat doen jullie?
Wat vinden jullie mooi?
Hoe doen jullie het?
alvast bedankt
Ik ben een jongen van net 16 en ik vroeg me af of ik mijn schaamhaar moet scheren, bij knippen of gewoon moet laten.
Wat doen jullie?
Wat vinden jullie mooi?
Hoe doen jullie het?
alvast bedankt
Heyy,
Je moet doen wat voor jou het beste voelt.. Persoonlijk haal ik alles weg met een trimmer want dat vind ik mooier, maar als je het liever laat staan is dat ook helemaal prima je moet doen wat jij wilt.
Groetjess, ItsJustMe :)
Je moet niks. Doe het zoals jij het graag wilt.
Meestal knip ik het bij. Af en toe haal ik alles weg.
bedankt voor het antwoord, wat kan ik dan doen als het jeukt
bedankt voor het antwoord!
Hey ik ben 15 en scheer al zo'n 2 jaar eerst deed ik het met alleen een scheermes maar gebruik nu een trimmer en soms als ik het echt glad wil hebben erna nog met het scheermes ik heb zelf tegenwoordig geen jeuk meer had ergens gelezen dat je na het scheren met een natte handoek of was hand er op moet doen echt gewoon koud water door de kou gaan je poriën open ofzo en dan gebruik ik aftershave en daar na soort creme van nivea weet niet of het echt waar is met die poriën maar ik heb sins ik dit doe nergens meer last van
Hey ik ben 15 en scheer al zo'n 2 jaar eerst deed ik het met alleen een scheermes maar gebruik nu een trimmer en soms als ik het echt glad wil hebben erna nog met het scheermes ik heb zelf tegenwoordig geen jeuk meer had ergens gelezen dat je na het scheren met een natte handoek of was hand er op moet doen echt gewoon koud water door de kou gaan je poriën open ofzo en dan gebruik ik aftershave en daar na soort creme van nivea weet niet of het echt waar is met die poriën maar ik heb sins ik dit doe nergens meer last van
heel erg bedankt voor je antwoord, ik zal het eens proberen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.