Hy voor jongens
wordt er door jullie ouders iets gezegd van veranderingen bv schaamhaar ofzo en zien ze dat
als jullie dat bv willen scheren vragen jullie aan ouders of niet
Hy voor jongens
wordt er door jullie ouders iets gezegd van veranderingen bv schaamhaar ofzo en zien ze dat
als jullie dat bv willen scheren vragen jullie aan ouders of niet
mijn ouders zeggen daar niks op en ik denk wel dat ze het merken dat ik het scheer.
Ik zelf heb het nooit aan hun gevraagd hoe ik dat moet doen maar jij kan dat misschien vragen dat moet je zelf weten.
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)
Hoe oud ben je
15
Toen ik schaamhaar kreeg wel met mijn moeder over gepraat.. ze heeft ook verteld wat er nog meer gaat veranderen. Nu scheer ik mijn schaamhaar en kreeg tijdje terug te horen "he je bent weer kaal" haha
Toen ik schaamhaar kreeg wel met mijn moeder over gepraat.. ze heeft ook verteld wat er nog meer gaat veranderen. Nu scheer ik mijn schaamhaar en kreeg tijdje terug te horen "he je bent weer kaal" haha
heb jij da gevraagd of je d mocht doen ofzo of
Ik had het eigenlijk al mijn hele leven dus ze zei er niet zoveel over
Groetjes van
heb jij da gevraagd of je d mocht doen ofzo of
Ben het gewoon keer gaan proberen :)
Had je veel bij de eerste keer of? En ook veel geklungel?
Ja omdat ik al best vroeg schaamhaar kreeg had ik moment al best veel. Eerste keer was wel beetje geklungel ja, oefening baart kust haha
En wa zeiden uw ouders toen de eerste keer met schaamhaar? Keken ze fel of? En fap je en weten ze dat?
Mijn ouders zien me al lang niet meer naakt.
En in het begin heb ik het bijgeknipt, daarna getrimt en nu scheer ik het af. Je word vanzelf een expert.
Ik zie nie in waarom je voor schaamhaarscheerderij toestemming van je ouders moet hebben.
Voor een tattoo ja, of piercings of zo maar schaamhaar is echt wel iets van jezelf en niemand ziet het in theorie.
Toen ik schaamhaar begon te krijgen zagen m’n ouders me al niet meer naakt eigenlijk.
Scheren en zo (ook daar beneden) heb ik mezelf geleerd.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.