Vraag

Schaamhaar

  • 21 October 2019
  • 23 reacties
  • 757 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey hey

 

Hoe kwamen jullie er achter dat je schaamhaar begon met groeien? Zag je het zelf? Of zei iemand er wat van? Zonder dat je het zelf wist dat je het al had?

 

Ik kwam er achter via paar vrienden onder de douch na voetbal training die er een opmerking overmaakte. 


23 reacties

Badge

Pff moet ik even goed nadenken ik dacht een keer toen ik ging douchen en opeens kleine haartjes zag 

Reputatie 1
Badge +1

@mathijs

IK was bijna 12 jaar toen ik bij voetballen erna wou gaan douchen. Ik kwam de trainer tegen die zei.. Je begint haartjes boven je piemel te krijgen. Je bent blond en onder groeit zwart haar dat zie je super goed op een blanke huidje. 🤣

Toen ik 12 en half jaar was had ik nu  een bos een oerwoud zwarthaar boven mijn Pik. Het stak iets boven mijn boxer uit en laaghangende jeansbroek.😳

IK was op paardenkamp in Oostenrijk in de zomer 5 dagen voor jongens en meisjes van 10 jaar tot 16 jaar. Ik was 13 jaar en na het rijden kon je douchen. Dat deed iedereen want je stinkt naar het dier. Ik was naakt onder de douche maar de zeep was op. Rende effe vlug bloot naar de instructeur voor nieuwe zeep. 

Zei op zijn Duits..hallo du blondes bengel. Da wächst unter viel schwarze  schamhare du bist weit in der Pubertät. 

Hij wou dus ook  mijn schaamhaar wat bijscheren. Ik wist wel dat het bij mij een oerwoud was en bij de meeste minder harig onder. Hij zei dat we na een gesloten douchehok kunnen samen douchen . Toen begon hij me eerst met schuim in te zepen bij mijn piemel en ballen dan  te trimmen met een kam en scheermes.. 😂💪

 

 

 

 

 

Nog meer jongen en meiden? 

Reputatie 4
Badge +3

Zelf begon het rond mijn 12e ik heb zelf een gekleurdere huid (aziaat😂)  en ik zag het zelf. Als het echt “te” lang word moet je je gaan beginnen met scheren/knippen. Kijk aub uit met knippen😂🙏🏻  Je weet btw zelf wanneer je het te lang vind

hey,

ik zag het zelf, onder de douche. ik zag een paar haartjes en dat werd steeds meer. nu scheer ik het dat vind ik fijner en het is hygienischer.

Heyhoii Ik ben een meisje en bij mij begon het al te groeien op mn 9e Ik merkte het zelf op ! 

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

 

Hoi, 

9 al best vroeg Vond je raar? 

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

 

Ik vond het niet heel raar bij iedereen begint de pubertijd op een andere leeftijd ;)

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Ja dat is waar, bij mij begon het op mijn 11de

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

aah gewoon normale leeftijd vgsm !

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Ja voor een jongen geloof ik wat eerder, maar niet heel erg gek 

Zeker niet gek! 

Zeker niet gek! 

Moest in begin wel even wennen, was de eerste met alles

Aaah dat snap ik wel dan!  

Aaah dat snap ik wel dan!  

Haal je het nu ook weer weg dan? Of laat je het staan? 

Reputatie 1
Badge +1

Hii,

Ik kwam er achter in de douche volgens mij, toen ik me er aan begon te irriteren heb ik het weg geschoren, op mn benen en armen (idk of jullie die ook schren) maar die deed ik iets later omdat ik het echt lelijk vond als ik in bikini was fzo haha

X A.

Reputatie 3
Badge +3

Op een dag was het er gewoon. Ik begon me er pas aan te storen toen het te lang werd en het begon te prikken enzo, dus ik scheer het meestal. Dat voelt ook schoner

Reputatie 1
Badge

ik krijg niet zo veel schaamhaar, maar ik scheer het niet, omdat het op jonge leeftijd erg slecht voor je is

ik krijg niet zo veel schaamhaar, maar ik scheer het niet, omdat het op jonge leeftijd erg slecht voor je is

Verstandig om het eerst te laten groeien 

Ik heb veel schaamhaar, maar ik laat het staan, ik vind het geil om tijdens het aftrekken dat aan te raken

Ik was een beetje laat met puberen en omkleden in de kleedruimte na het sporten met iedereen vond ik verschrikkelijk. Iedereen had al schaamhaar behalve ik …. Toen ik 13 of 14 was kreeg ik pas de eerste donshaartjes, en ik was daar toen best trots op. Maar omdat ik blond was moest je wel heel goed kijken om ze te kunnen zien van een afstandje...

Ik ben een meisje van 18, toen ik 10 was kreeg ik ineens, en al best veel schaamhaar. Omdat mijn 2 oudere zussen van toen 18 en 20  samen met mij op een kamer sliepen en het bij ons thuis heel gewoon was om elkaar naakt te zien kon ik met mijn vragen bij hun terecht. mijn grote zus zei dat ik me eens voor een keer moest scheren...nou, de volgende dag moesten mijn zussen echt lachen want ik had heel veel haren nog laten zitten, en ik zat onder de wondjes. Ik dacht niet lang na en besloot net als mijn zussen maar gewoon al mijn beharing zo te laten als het gaat, en nu op mijn 18e heb ik dan ook een donkere bos schaamhaar over en naast mijn vagina groeien. Maar je vraag: Ik ontdekte het eerst dat ik harig werd. Dus

Ik ging douchen en toen voelde ik haar en toen kwam ik er achter.  
en een keer bij gym moesten we gaan zwemmen en toen zei er opeens een vriend van mij tegen een meisje uit onze klas zo van wat is dat en toen werd hij helemaal kapot gescholden

Reageer