Vraag

rugpijn, iemand tips?

  • 22 October 2019
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy mensen, ik ben nieuw hier… Maar ik zit dus met een probleem, ik heb sinds vanmiddag (Rond een uur of 4) heel veel pijn in m'n rug. Ik heb het gevoel alsof er messen in mijn rug worden gestoken… Nou heb ik het dus al gezegd tegen mijn ouders, we gaan morgen ergens op de dag naar de huisarts. Ik heb alleen gwn zoveel pijn in m'n rug dat ik nu ni kan slapen😬 Heeft iemand tips wat kan helpen tegen rugpijn? Of in iedergeval wat de pijn kan verzachten??? 


3 reacties

Hoi

 

Wat vervelend dat je zo’n last hebt van je rug. Je hebt er alvast goed aan gedaan om dit aan je ouders te vertellen en een afspraak bij de huisarts te maken. Ik hoop dat die je snel van de pijn af zal helpen. 

 

Is er een positie waarin de pijn minder wordt? Is liggen comfortabeler dan zitten, of wordt de pijn zachter als je rechtstaat? Je zou eventueel een warm bad kunnen nemen of heel voorzichtig stretch-oefeningen kunnen doen. 

 

Groetjes

Kenshin

Als ik lig heb ik minder pijn, ik krijg nu ook fysiotherapie voor m'n rug. Nog bedankt voor de tips!!

Goed dat je fysiotherapie volgt :slight_smile:  Hopelijk ben je snel van de pijn verlost. Kon de arts de oorzaak van je rugpijn thuisbrengen?

 

Gr. Kenshin 

Reageer