Rood lijntje op men penis

  • 20 July 2019
  • 7 reacties
  • 851 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een jongen van 14 en heb een vraag.

Ik was aan het masturberen en ik weet niet wat er gebeurde maar toen ik stopte zat er een rood lijntje op men penis.
Kan iemand me vertellen wrm dat was en of dat erg is? Bedankt alvast


7 reacties

Hoi

Via het forum is het vrij lastig om medisch advies te geven, maar zou kunnen dat die rode lijn een klein bloedvaatje was? Het kan gebeuren dat adertjes springen. Ervaar je pijn of een brandend gevoel?

Moest het lijntje toenemen in dikte of aantal, of moest je klachten ondervinden, lijkt het me verstandig om langs te gaan bij de huisarts. Het kan evengoed dat dit lijntje over enkele dagen niet meer zichtbaar is. Je houdt het lijntje best even in de gaten, zodat je het eventuele genezingsproces kan volgen.

Groetjes
Kenshin
@Kenshin bedankt nog voor de reactie maar dat rode lijntje gaat wel steeds weer weg maar als ik dan weer ruk komt die weer terug
Heb je dit lijntje al een tijd geleden opgemerkt, of is het iets recent?

Moest je je ergeren aan het lijntje, kent de huisarts misschien een remedie om het lijntje weg te laten trekken. Probeer echter geen middeltjes die je door het internet aangeraden worden. Het internet kan bij jou geen grondige diagnose stellen, en daardoor ook geen doeltreffende oplossing bieden.

Gr. Kenshin
@Kenshin dat lijntje doet geen pijn ofzo het prikt alleen een beetje maar dat voelt eigenlijk wel fijn
Ik ben alleen bang dat als het steeds terug komt dat het miss problemen veroorzaakt als ik later seks heb 😞
Ik ben trouwens 13 niet 14 was een typefout
Als je je zorgen maakt kan je het laten nakijken door een arts. Je zou bijvoorbeeld met jezelf kunnen afspreken dat je naar een arts gaat, als het lijntje over twee maanden nog niet verminderd is.

Gr. Kenshin
hoi. Ik heb wel eens een keer een infectie gehad. (Ik was toen nog niet seksueel actief) ik heb gewoon creme erop gedaan en het is weggeaan. Dus dat kan het ook zijn

groetjes
Is dat lijntje niet gewoon een bloedvaatje zelf. Als je een erectie krijgt, pompt het zwellichaam zich voel met bloed, hierdoor worden de bloedvaten zichtbaar.

Ik denk dat, dat het is. Als je te hard in je bloedvaatje knijpt kan het een raar gevoel geven. Na dat je bent klaargekomen verslapt je penis en verdwijnt het lijntje bijna helemaal.

See ya!
Spookyzx.

Reageer