Beantwoord

rokje op de fiets

  • 2 February 2020
  • 1 reactie
  • 911 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal/iedereen die dit leest. Ik ben  een meisje van 16 jaar. Wat Ik vraag klinkt zielig daarom blijf ik anoniem. Ik heb nog nooit van mijn leven op de fiets met een rokje aan geweest. Mijn moeder vind dit niet leuk namelijk. Mijn vraag/je is hoe is dat, als je zo’n klein strak rokje dracht krijg je het dan niet koud. Of werken die panty’s daar goed voor. Ik zie soms meisjes/dames fiets met zo’n leer rokje. Worden je gleuf dan niet koud van die wind die er soms door waait. Zien jongs in zo ding echt je string/slipje (daar is mijn moeder bang om🤗)

icon

Beste antwoord door Anonymous 2 February 2020, 13:07

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi

 

Als fietsen met een rokje je te frisjes of “opwindend naar voorbijgangers toe” lijkt, zou je er broekkousen of een panty onder kunnen dragen. Op die manier worden je benen en alles daartussen wat warmer gehouden, en hoef je je geen zorgen te maken over eventuele inkijk. Op zich zou het daarbij onbeleefd zijn van anderen om tijdens het fietsen onder je rokje te kijken, maar je weet maar nooit. 

 

Tenslotte geef ik graag mee dat je vraag helemaal niet zielig klinkt :slight_smile:  Vraag hier gerust waar je mee zit. 

 

Gr. Kenshin

Reageer