Ik wil graag roken en ga het waarschijnlijk ook doen want een vriendin doet het ook
Maar vinden jullie het raar als je op je 14de rookt
En vinden jongens het onaantrekkelijk?
Alvast bedankt xx
Het is wat je zelf wilt. Er zijn nog steeds erg veel jonge mensen die roken.
Omdat je vriendin rookt, hoef jij niet perse te gaan roken. Het is slecht, maar dat weet je zelf ook al.
Wel zou ik zeggen, als je toch begint met roken. Begin dan met een licht en klein pakje. Bijv. Camel blauw. Ik noem maar wat. Ga niet meteen een rode Marlboro roken, want dat ga je snel voelen.
En doe vooral rustig en met mate. Vind je het niks? Geef dit dan aan bij je vriendin zodat zij je ook niet gaat proberen over te halen.
Is het onaantrekkelijk voor jongens? Geen idee. Als een jongen zelf ook rookt is er niks aan de hand. Als een jongen of wie dan ook niet rookt, dan ja, dat kan een behoorlijke afknapper zijn.
Vooral als je naast of achter iemand zit die veel rookt. Die lucht vreselijk.
Maar ja. Doe wat je wilt, doe het rustig en met mate, en stop wanneer het genoeg is!
See ya!
Spookyzx.
Als ik mijn tips mag geven.
Ik zou dit zeker een afknapper vinden.
Maar ja ik ben een meisje.
Een ding, als die jongen zelf niet rookt is het waarschijnlijk voor hem ook een afknapper.
Wat de rest er ook van vindt
Het wind mij dan ook enorm op om de vergeelde nagels en tanden te zien.
En dan spreek ik niet eens over al de kwalen en soorten kanker die je op kunt lopen.
Nog beter is de verouderde huid die je krijgt van teermix, die je met liefde naar binnenwerkt.
En je conditie, whoa, die mag direct het raam uit.
Dat is natuurlijk niet super aardig van mij en dat heb ik natuurlijk door.
Echter kan ik niet begrijpen dat iemand echt wenst te roken, ook al weet ze waarschijnlijk wat de gevaren zijn en dat je gewoon de rest van je leven verpest, omdat haar vriendin het ook doet én dan is je grootste probleem dat je niet weet of jongens dat wel zo aantrekkelijk vinden.
Los van al die persoonlijke aanvallen:
Roken is niet super grappig, dus ik raad het af.
Mensen vinden het niet zo aantrekkelijk, net zoals de meeste verslavingen.
persoonlijk knap ik er flink van af als een meisje rookt. ik zoek dan gelijk niks meer in haar.
ik ben een jongen van 16.
als ik jou was zou ik het niet doen, want je lichaam gaat er erg slecht op en het kost flink veel geld.
Maar je moet het zelf weten!
bedenk wel of je er echt 100 procent achter staat, zodat je er geen spijt van gaat krijgen.
Na een maand of 3 kan het ook moeilijk worden om te stoppen, probeer het daarom zo vroeg mogenlijk
Maar (back on topic) het hangt af aan de jongen zelf, zoals er in de reacties hiervoor geschreven is. Maar mij persoonlijk maakt het niet uit als een meisje rookt, ik vind het alleen dood zonde. Ook al mag ik eigenlijk niks zeggen
Ik hoop dat je het vies vind en er niet aan begint, alleen een keer proberen kan geen kwaad, iedereen heeft het wel eens gedaan.
Ik hoop je hiermee wat wijzer gemaakt te hebben.
Veel geluk,
LVA
Ik ga het hier leggen
GA NIET ROKEN SCHAT
HET IS NIET AANTREKKELIJK EN JE HELPT JE LEVEN ALLEEN MAAR DE PUT IN!
Hey
Ik wil graag roken en ga het waarschijnlijk ook doen want een vriendin doet het ook
Maar vinden jullie het raar als je op je 14de rookt
En vinden jongens het onaantrekkelijk?
Alvast bedankt xx
Er is niks stoers aan. Dus begin er niet aan. Tis niks anders dan stank in je mond en je longen verkankeren. Je word er totaal niet stoer van!!
ik zal er never nooit aan beginnen en de reden dat je vriendin het ook doet is niet bepaald een reden om der mee te beginnen en de meeste jongens vinden het niet echt aantrekkelijk NIET AAN BEGINNEN!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.