Roken?

  • 1 June 2019
  • 8 reacties
  • 443 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben Me.Me en ik ben naar een fuif/feest geweest en heb daar dus gerookt samen met een vriendin ik vond het geweldig op dat moment maar altijd denk ik achterafgezien dat het niet oké is maar ik vind het wel leuk maar hoe kan ik dat gevoel zeg maar minderen of stoppen?

8 reacties

Probeer er niet teveel aan te denken, want dan ga je jezelf alleen maar gek maken.
Persoonlijk zou ik je aanraden om nooit meer een sigaret aan te raken, zodat je ook niet meer in de verleiding kan komen. Als iemand je er een aanbied zeg je gewoon nee en vertel je hem/haar dat je niet wilt roken.
Ik zorg er voor dat ik alleen rook op feestjes en verder niet. (helemaal niet zo natuurlijk beter zijn). Probeer maar gewoon helemaal niet meer te roken vanaf nu want dan word je ook niet verslaafd(en het is beter voor je portomonee)
Badge
Hey ik ben Me.Me en ik ben naar een fuif/feest geweest en heb daar dus gerookt samen met een vriendin ik vond het geweldig op dat moment maar altijd denk ik achterafgezien dat het niet oké is maar ik vind het wel leuk maar hoe kan ik dat gevoel zeg maar minderen of stoppen?


Jooo gap heb precies zelfde.
Kmoet eig gwn stoppe want achteraf voel k me der echt kut over alleen tis zo fijn ofzo
Tis ook nie om stoer te doen want tis gwn om ff rust te krijge ofzo
@Pietje bel

Idd precies dat, dat momentje rust fso maar kmoet echt stoppen eigenlijk
Reputatie 1
Badge
Mijn vader rookt ook veel maar wil niet stopen
Als je nog maar 1 keer gerookt heb kan je er nog makkelijk van weg blijven. Geef aan bij je vrienden dat je liever niet wilt roken omdat je je erna slecht voelt, dan kunnen zij hier rekening meehouden en zorgen dat ze jou geen sigaretten aanbieden, dan is het voor jou ook moeilijker om er ja tegen te zeggen.
succes!

@aihtnyc 

nu doe ik het een paar keer per week ik weet niet echt of ik zou kunnen stoppen natuurlijk wil ik het wel maar het ontspant me maar als men ouders er achter komen dan ga ik echt wat meemaken dus ik wil stoppen

Reputatie 2
Badge +2

ik wil ook roken!!!!!!!!!!!!!!

 

Reageer