Vraag

Rode stipjes

  • 13 October 2018
  • 5 reacties
  • 65 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb rode stipjes op mijn arm, t zijn hele kleine ministipjes en ze zijn dus zoals ik al zei rood, als ik er met me nagel op druk verdwijnen ze voor 3 sec en komen ze terug. Mijn moeder heeft hetzelfde maar ze heeft er nooit last van gehad, wat zijn die rode stipjes, alv bedankt

5 reacties

Hey,
ik zou als ik jou was even langs de huisarts gaan. Het kan iets heel onschuldigs zijn bv. een geïrriteerde huid, maar het kan ook iets heel anders zijn. Zelf heb ik Henoch-Schönlein gehad, dat begon met een paar onschuldige rode stipjes, maar ik werd er ongelofelijk ziek van. Ga dus even langs de huisarts! Succes
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

@Sleepygirl
Heel erg bedankt, maar de stipjes zijn bij mij heel erg klein, je kan ze moeilijk zien met het blote oog, kan het zo zijn dat het bij jou wat anders was?
Klikt als aarbij vlekjes. Even langs de huisarts kan geen kwaad👍🏻
Kleine rode stipjes zijn niet echt het meest doorslaggevende symptoom.
Als je je er zorgen over maakt, dan lijkt het mij ook verstandig om je huisarts te raadplegen.
Het kan iets ergs zijn, maar het kan ook helemaal niks zijn. Rode stipjes kunnen door van alles en nog wat komen, dus het lijkt mij gewoon verstandig om je huisarts te raadplegen.

Reageer