Beantwoord

Rode kleine vlekjes op penis

  • 26 October 2019
  • 10 reacties
  • 352 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik maak me erg zorgen over kleine rode vlekjes op en rond mijn penis. Ik heb ook al gezien dat iets over PPP (parelketting) ging. Daar heb ik ook 'last' van. Maar ik heb nog geen verklaring gevonden voor deze rood achte vlekjes op mijn penis die zich verspreiden.

 

Ik ben zelf bijna 13 en trek regelmatig af, ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft. Alvast bedankt voor het reageren.

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 October 2019, 22:35

Bekijk origineel

10 reacties

Hallo, ik maak me erg zorgen over kleine rode vlekjes op en rond mijn penis. Ik heb ook al gezien dat iets over PPP (parelketting) ging. Daar heb ik ook 'last' van. Maar ik heb nog geen verklaring gevonden voor deze rood achte vlekjes op mijn penis die zich verspreiden.

 

Ik ben zelf bijna 13 en trek regelmatig af, ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft. Alvast bedankt voor het reageren.

Heb je zeep gebruikt toen je jezelf hebt afgetrokken?

Het aftrekken doe ik altijd droog, maar 2 keer heb ik het met spuug gedaan maar ik maak me hier heel veel zorgen over. En als ik douche gebruik ik wel zeep

Het aftrekken doe ik altijd droog, maar 2 keer heb ik het met spuug gedaan maar ik maak me hier heel veel zorgen over. En als ik douche gebruik ik wel zeep

Het kan komen door de zeep. Zeep kan af en toe irritaties veroorzaken.

Spuug kan geen kwaad. De meeste doen het met spuug

Welke plekken heb je deze plekjes precies? 

Bovenop en de zijkanten maar ik maak me het meeste zorgen over het verspreiden

Ook heb ik wat beter gekeken en ze lijken iets meer op bobbeltjes die ( je ziet het bijna niet) van de huid komen, en zijn wat meer wit van kleur, maar het is zekerweten geen schimmelinfectie, dat ziet er heel anders uit

Het kan gewoon uitslag zijn. 

Heb je toch misschien niet iets van sexueel contact gehad?

Het kan gewoon uitslag zijn. 

Heb je toch misschien niet iets van sexueel contact gehad?

Nee dat zeker weten nog nooit, maar dan hoop ik dat de uitslag wel automatisch weggaat want het blijft zich wel langzaam verspreiden

Het kan gewoon uitslag zijn. 

Heb je toch misschien niet iets van sexueel contact gehad?

Nee dat zeker weten nog nooit, maar dan hoop ik dat de uitslag wel automatisch weggaat want het blijft zich wel langzaam verspreiden

Okee..

Blijf het in de gaten houden en als het ophoud is het alleen maar mooi.. 

Stel het blijft nog verder verspreiden en het word echt heel erg dan zou ik toch even naar je ouders lopen en zeggen dat er al een tijdje rode buldjes op je penis zitten. En dan is het het beste om naar de dokter te gaan

Het is misschien moeilijk maar als het heel erg word is het verstandig om naar de dokter te gaan. 

Het kan gewoon uitslag zijn. 

Heb je toch misschien niet iets van sexueel contact gehad?

Nee dat zeker weten nog nooit, maar dan hoop ik dat de uitslag wel automatisch weggaat want het blijft zich wel langzaam verspreiden

Okee..

Blijf het in de gaten houden en als het ophoud is het alleen maar mooi.. 

Stel het blijft nog verder verspreiden en het word echt heel erg dan zou ik toch even naar je ouders lopen en zeggen dat er al een tijdje rode buldjes op je penis zitten. En dan is het het beste om naar de dokter te gaan

Het is misschien moeilijk maar als het heel erg word is het verstandig om naar de dokter te gaan. 

Zal ik dan zeker doen, dankjewel.

Het kan gewoon uitslag zijn. 

Heb je toch misschien niet iets van sexueel contact gehad?

Nee dat zeker weten nog nooit, maar dan hoop ik dat de uitslag wel automatisch weggaat want het blijft zich wel langzaam verspreiden

Okee..

Blijf het in de gaten houden en als het ophoud is het alleen maar mooi.. 

Stel het blijft nog verder verspreiden en het word echt heel erg dan zou ik toch even naar je ouders lopen en zeggen dat er al een tijdje rode buldjes op je penis zitten. En dan is het het beste om naar de dokter te gaan

Het is misschien moeilijk maar als het heel erg word is het verstandig om naar de dokter te gaan. 

Aha

Aha, dit is het dus, de afbeeldingen zien er zo ongeveer uit dus ik denk dat het Fordyce is

Reageer