Rechte lul? (jongens)

  • 7 September 2019
  • 6 reacties
  • 367 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3
Heyy,

ik heb een vraag: is jullie lul helemaal recht als hij stijf is? Mijne namelijk niet.

ik ben er niet onzeker over ofzo maar een vriend zij dat hij het raar vond, ik ben vast niet de enige met een (kleine) afwijking toch?

6 reacties

Dat is niet ongebruikelijk, hoor.
Ook op dit forum zie je wel eens topics opduiken met dezelfde vraag, dus ik hoop dat dat een beetje geruststellend is.
Reputatie 3
Badge +3
Dat is niet ongebruikelijk, hoor.
Ook op dit forum zie je wel eens topics opduiken met dezelfde vraag, dus ik hoop dat dat een beetje geruststellend is.


Okee dankje!
Als je er nog iets aan hebt, wil ik nog even zeggen dat het ZELDEN gebeurt dat een penis kaarsrecht is, dus nee je bent niet de enige
Reputatie 3
Badge +3
Als je er nog iets aan hebt, wil ik nog even zeggen dat het ZELDEN gebeurt dat een penis kaarsrecht is, dus nee je bent niet de enige

oh haha dat wist ik nog niet! Heel erg bedankt voor je hulp!
@Luca-boy Voordeel van een iets gebogen penis is dat je de GSPOT van een meisje direct stimuleert bij het penetreren! 💪
Als je haar zou vingeren dan zou je je vingers ook iets moeten buigen naar boven 45 graden🤞
Reputatie 3
Badge +3
@Luca-boy Voordeel van een iets gebogen penis is dat je de GSPOT van een meisje direct stimuleert bij het penetreren! 💪
Als je haar zou vingeren dan zou je je vingers ook iets moeten buigen naar boven 45 graden🤞



oh haha nice

Reageer