Skip to main content
Vraag

rare praat van jongens bij gym

• November 27, 2025
  • 6 reacties
  • 210 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi!

Kzal me ff voorstellen, ik ben anoniem en vorige week had ik zo iets raars mee gemaakt

Vorige week na gym liepen mijn beste vriendin en ik uit gym nadat we omgekleed waren, we moesten langs een jongens kleedkamer waarbij de deur een heel klein kiertje open zat, ik keek al express een andere kant op naar de andere muur, toen hoorde ik 1 zo'n jongen zeggen, ik moet wel aan de meiden laten zien hoe lang hij is hoor. Bro wtf dachten wij 2een. Die jongen is al best raar maar nu echtttt... okee. Later hoorden we die dag van een jongen die niet zo populair en raar is dat een paar hun pik lieten zien aan elkaar enzo, ik weet niet of dit normaal is voor 14 jarige echt apart. Als ik hun zie denk ik ook heel de tijd aan dat ze dat deden en vind ik ze vies. Hun weten niet dat wij dat weten dat hun dat gedaan hebben. Morgen hebben we gym en ben ik echt zo bang dat ze naar de meiden gaan kijken enzo. En dat ze weer zoiets doen. Is het normaal voor jongens van 14 dat ze dat doen??? Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt sorry vind het best apart.

Xx😘

6 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 27, 2025

Ja, je kunt het zo gek niet bedenken of14-jarige jongens doen het gewoon.  Ze zijn een beetje gek, maar dat gaat wel over. En meestal ook wel lief, ondanks hun fratsen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 27, 2025

Ja klopt, ze zijn best wel aardig als ze tegen me alleen praten maar niet als hun hele gang bij elkaar is en dan kunnen ze niet normaal tegen meiden praten haha

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 27, 2025

Hey, ja sommigen zitten elkaar gek te maken en dan gaan ze behoorlijk maf doen. Het is allemaal gekkigheid en onzekerheid ook. Liefs, Tover xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 27, 2025

Ach ja tieners die zijn soms echt raar😅 niet op letten voortaan. Ik had ook wel iets vreemds meegemaakt alleen was dat net jongere kinderen maar goed dat was dus ook heel raar. 

Liefs Yusa 😘

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 28, 2025

Hoi, Haha ja zo gaat dat. Veel (niet alle hoor ​@Tover01 !) jongens moeten blijkbaar raar doen over hun piemel en daar over praten en gek doen. En ook over van alles en nog wat. Ik heb een topic over jongens (brief die...) en dat is best interessant. De meeste jongens zijn van grote mond klein hartje en zeker ook lief, als je alleen met ze bent. Komt wel goed en ik vind ze vaak ook wel heel grappig. Bijvoorbeeld als ze een beetje wild aan het doen zijn en even later staan ze bibberend te stamelen voor de docent of directeur ofzo. En daarna schattig  te vegen of andere straf.  Als ze echt een grote b**hebben vind ik er niks aan. Een jongen moet wel verantwoordelijkheid nemen. En een beetje respect tonen. Trouwens, meisjes kunnen er ook wat van in de kleedkamer hoor 😉🤭

Groetjes Tjempie xxx

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 29, 2025

Hallo, ik ben zelf een jongen en zal het ff uitleggen.

Sommige jongens die in de pubertijd zitten vinden het stoer om hun pik te laten zien aan anderen of hun schaamhaar (ik snap dit eerlijk gezegd ook niet)

Dit soort rare acties verdwijnen dan meestal ook wel na de pubertijd (gelukkig)

En wat ​@Tjempie ook zei, van die grote mond. Dat zijn meestal ook de jongens die met de lengte van hun pik te staan zwaaien en stoer te staan doen. En dan denken ze er zelf pas over na een week nadat ze die actie hebben gedaan. En als je er nog eens over begint is het opeens uit hun geheugen verdwenen…