Skip to main content
Vraag

puistjes

• October 28, 2025
  • 4 reacties
  • 52 Bekeken

anonymous3.0
Forum|alt.badge.img+2

Ik heb puistjes terwijl ik erg gezond eet nooit frisdrank drink dus alleen maar water en melk

wat kan ik hiertegen doen

4 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi,

Ik snap dat je puistjes vervelend vind en je afvraagt waarom je ze krijgt als je gezond eet maar puistjes horen er nou eenmaal bij 🙃 het beste is daarom ook om er niks mee te doen en af te wachten totdat ze vanzelf verdwijnen 🙂

Groetjes 😊

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 29, 2025

Ik heb ook vaak last van puistjes, ondanks dat ik gezond eet en veel water drink. Soms komt het echt door je hormonen, vooral als je in de puberteit bent. Wat ik doe is elke dag mijn gezicht goed wassen met een zachte reiniger, en ik gebruik een creme.

xx liefs Wolf 🐺

Phoenix
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 29, 2025

Dit kan vooral door pubertijd komen ik heb er zelf ook veel op mijn gezicht er zijn veel mensen die er last van hebben het is vrij normaal heel veel mensen hebben ze. Wat voor mij helpt is de L'Oréal Paris Men Expert Derma control cleanser die koop ik bij de etos 

Ik hoop dat dit helpt

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • November 9, 2025

Ik heb ook last van puistjes dat komt door je hormonen en puberteit, wat ik doe is mij gezicht elke avond goed reinigen voordat ik naar bed ga, en een speciale creme die voor puistjes zijn, je kan ook aan je moeder vragen of ze een afspraak kan maken met de huisarts om een speciale creme te krijgen op recept, want de speciale creme die heeft mij heel erg geholpen.