Vraag

Puberteit

  • 10 May 2019
  • 2 reacties
  • 354 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Jo ik ben een jongen van 14 en ik ben nog niet echt een puber ofzo (tenminste er groeit wel haar maar niet onder oksels en mijn ding groeit ook niet echt) ik ben nu rond de 1.50 en mijn vrienden van 12/13 zijn al pubers hebben snorren en zijn veeeel langer 2 van 13 zijn zelfs 1.80 en dan heb ik het gevoel dat ik nooit ga groeien of puber word maar aangezien ik nu 14 ben kan het nog gebeuren toch

2 reacties

Ja er kan zeker nog veel gebeuren!
Je zult misschien nooit heel lang worden, maar je wordt waarschijnlijk nog wel langer dan dit.
En je bent mooi zoals je bent; anders is niet meteen niet mooi.
Hopelijk heb je er wat aan.
Groetjes,
Mij, x
Hey dave44

Je merkt dat je leeftijdsgenoten reeds verder gevorderd zijn in de puberteit. Zelf ben je veertien, en vraag je je af wat er nog zoal kan gebeuren.

Bij de een begint de puberteit vroeger dan bij de ander. Sommige jongens zijn op hun zeventiende vrijwel volledig ontwikkelt, terwijl anderen ontwikkelen tot ze 21 zijn.

Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is om je vrienden eerder zien te ontwikkelen dan jij, maar hoogstwaarschijnlijk ben jij binnenkort aan de beurt. Je lichaam zal eraan beginnen, wanneer het er klaar voor is.

Groetjes
Kenshin

Reageer