Vraag

Proteïne shakes

  • 1 October 2018
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Zijn proteïne Shakes goed voor je als je nog maar 14 bent, want ik ga de laatste tijd naar de gym en dacht dat het dan goed zou zijn om proteine Shakes te nemen maar mijn vraag is is dat wel goed?

2 reacties

Hee , om heel eerlijk te zijn zou ik het niet weten maar persoonlijk denk ik dat het niet bepaald goed goor je is omdat jr nog midden in de puberteit zit . Anders moet je het even googelen dan kom jr vast meer te weten dan dat ik je Vertel 😉
success
liefs, Meike
Laatst was daar een reportage over, Radar (https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/item/tv-uitzending-24-09-2018/ ), maar begin er maar niet aan. (De shakes natuurlijk, de uitzending is wel informatief)
Niet alleen zijn die zeer duur, maar de meeste mensen halen meer dan hun benodigde hoeveelheid eiwitten uit hun voeding.
Als ik mij niet vergis melden de onderzoekers ook dat de eiwitten in de shakes misschien wat minder goed zouden zijn dan de eiwitten die je al binnenkrijgt.

Als je echt heeel veel gaat sporten, dan kun je beter met een arts overleggen wat je opties zijn.
Meer vlees eten is net een tikje makkelijker en mogelijk goedkoper.

Reageer