Skip to main content

praten over plassen poepen luiers en meer

• May 29, 2025
  • 11 reacties
  • 1028 Bekeken

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4

Hoi allemaal,

ik plas en poep soms in mijn broek overdag en bijna elke nacht. Ik schaam me hier over en zou dus graag met mensen ervaringen willen delen met luiers en plaswekkers!!!

ik heb ook wel leuke/grappige verhalen over plassen en poepen die ik kan delen en dan kunnen jullie dat ook doen.

groetjes een anonieme schrijver❤️

Tekst aangepast door de kindertelefoon; chatten en bloggen is niet toegestaan maar elkaar steunen en informeren natuurlijk wel.

11 reacties

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • May 29, 2025

Die wil ik wel horen die leuke en grappige verhalen jij mag ze gerust allemaal delen ik hoor dat graag 

onnodige quote verwijderd de Kindertelefoon.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 30, 2025

Ik heb een luier fetish en ik vind het dan leuk om in mijn (zelf gekochte) luiers poepen, plassen en dikke scheten in laten. Ik ben gister avond heel veel gaan drinken zodat ik vanacht zonder dat ik het door zou hebben in mijn luier zou plasen. Ik moest alleen zo nodig dat ik niet in slaap viel. Ik ben maar naar de wc gegaan en ga het vanacht weer proberen (alleen nu iets minder drinken dat ik niet al als ik naar bed ga moet plassen) 

doen jullie dit ook?

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 30, 2025

Ben je ooit al betrapt op plassen in het openbaar? Ja, ik ging 1x hardlopen in het bos en toen moest ik plassen en poepen (had geen luier om) ben toen de bosjes in gerend. Broek en onderbroek omlaag en hurken. Er kwam toen een oude vrouw naar me toe of alles wel goed ging. Ik zei dat ik iets zocht (was natuurlijk niet maat ik wou niet zeggen dat ik toen ze dat zei aan het plassen en poepen was) ze kwam naar me toe om te helpen. Ik zei dat dat niet hoefde en toen zei ze graag zou willen helpen. Net op het moment dat ze kwam lag de poep al op de grond maar was ik nog bezig met plassen (het was zooooo veel plas ik denk dat de straal iets van 1 minuut duurde) ze was toen bijna bij me en ik zei toen dat ze echt niet hoefde te helpen. Ze zei toen “begint het te regenen want ik hoor iets” (dat was mijn plaatstaal die ze hoorde) ik zei dat ik ook iets hoorde en dat ze maar snel naar binnen moest. Toen zei ze dat ze me eerst nog wou helpen. Ze kwam nog dichter naar me toe en vroeg toen wat ik kwijt was en waar het lag. Ik zei dat het een oorbel was maar dat ik het niet wist waar het lag en of zei iets van 5m rechts wou zoeken zodat ze me niet zag. Ik die nog steeds bezig was met plassen zat nog steeds op de zelfde plek. Ze vroeg of er iets was en ik zei dat ik gewoon aan het zoeken was. Ze zei nog een keer of het niet aan het regenen was want het was best warm en geen wolk te zien. Ik trok snel mijn oorbel uit en zei dat ik hem had gevonden maar dat die vies was. Ik vroeg of ze een papiertje of zoiets had en ze kwam naar me toe om het te geven en zag toen dat ik bijna naakt was. Ze zei wat ik aan het doen was en ik zei dat mijn broek en onderbroek vies waren geworden en dat ik daar ook een papiertje voor nodig had. Ze had alleen 2-3 a4’tjes en gaf die. Ze liep toen weg en ik had toen afgeveegd met de a4’tjes (dit was echt niet leuk dat ze me bijna doorhad)

dit bijvoorbeeld

ik heb er veel meer

wil je die ook horen?

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 30, 2025

Ik heb nog een verhaal.

ik heb dus een hut met mijn beste vriendin (we zijn allebei 15). De hut is in haar achtertuin (we wonen in dezelfde straat). In de hut staat een boom. Aan die boom hebben we een baby’s wc bril verkleinen geplakt. Daar onder hebben een gat. We hebben ook een stoel van een boomstronk. Onder de boomstronk zit een pijp die naar de rivier gaat. Dus we hebben 2 zelfgemaakte wc’s in de hut. Als ik moet plassen of poepen blijft zij gewoon in de hut naast me. Als zij moet plassen of poepen blijf ik er ook gewoon naast zitten. Soms moeten we ook tegelijkertijd en dan gaat de ene op de bril verkleinen zitten en de andere op de boom stronk en dat gaan we gewoon plassen of poepen. Hierbij hebben we al heel vaak elkaars geslaxhtsdeel en billen gezien. als we zijn geweest  hebben we een wc rol met prullebak. Als er iemand moet poepen gaat ie gewoon afvegen en gooit het in de prullenbak als iemand moet plassen veegt ie daarna ook af en gooit het in de prullenbak. We houden ook altijd onze plas en poep op zodat we als we gaan afspreken samen kunnen poepen en plassen. Het is heel gezellig. We spelen soms gewoon een kaart spel ofzo tijdens het poepen en plassen. Het klinkt misschien heel raar maar het is heel fijn om samen buiten te plassen en poepen. En om soms samen half naakt te zijn

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 31, 2025

Wat zijn jullie raarste plekken waar je hebt gepoept/geplast?

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • May 31, 2025

Die van mij is nog niet zolang geleden al een paar maanden geleden dus eigenlijk 

ik was in de kruidvat en ik was aan het rond lopen en opeens zag ik dat er een pak luiers open stonden een beetje en ik kon het niet laten om er een luier uit het pak te nemen maar ik heb er dan toch een uit genomen wan ik moest heel dringend naar de wc om te plassen en te poepen dan ben ik dus een restaurant binnen gelopen om naar de wc te gaan daarna heb ik in de wc kot mij luiers aan getrokken en volledig vol gepoept en geplast daar na heb ik nog moeten wachten tot alle mensen weg waren heb ik mijn luier uitgedaan en mijn broek terug aangetrokken en da daar gewoon in de vuilnisbak gegooid en niemand heeft iets gemerkt 

dit was mijn verhaal 

groetjes

@IkBenanoniemm 

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 1, 2025

Heb je dan niet gewoon gestolen?

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 3, 2025

Ik wil ook een vriend/vriendin waarmee ik het kan hebben over poep/plas/luiers en waarmee we ook samen luiers kunnen kopen of samen kunnen plassen zoals die hut van je!!!

hoe zien de 2 wc’s er precies uit?

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 11, 2025

-onnodige quote verwijderd-

Ik doe dat ook nog steeds maar daar hoef je niet te schamen doe ik ook niet veel sterkte 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 19, 2025

Ik wil ook een vriend/vriendin waarmee ik het kan hebben over poep/plas/luiers en waarmee we ook samen luiers kunnen kopen of samen kunnen plassen zoals die hut van je!!!

ik heb ook een ondergrondse hut in het bos en daar zou ik ook wel een wc in willen hebben maar ik ben er al heel lang niet geweest :(

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 22, 2025

ik heb ook een ondergrondse hut in het bos en daar zou ik ook wel een wc in willen hebben maar ik ben er al heel lang niet geweest :(

Hey, laat maar als je het gaat doen en als het is gelukt!