Skip to main content
Vraag

Pony of niet? πŸ™‰

• January 14, 2026
  • 8 reacties
  • 68 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Hey, binnenkort ga ik naar de kapper, m'n haar is alweer te lang πŸ™ˆ Ben wel benieuwd naar een pony. Alleen zegt mijn zus dat het heel veel verzorging is en dat je vaak moet kammen, het snel te lang wordt maar ook niet te kort moet, omdat het dan omhoog gaat staan. Maar het lijkt me wel mooi🀭

Wat zal ik doen?

Β 

Liefs Yusa 😘

8 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 14, 2026

Hoi Yusa,

Als jij een pony wilt, moet je dat doen. Mijn zusje heeft ook een soortgelijke haarstijl en zij moet wel vaak kammen idd maar dat maakt haar niet veel uit. De beslissing ligt aan jou.

Succes.

Groetjes,

ghast

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 14, 2026

Haha, ik dacht dat je het over het dier had.Β  Dat moet je ook veel verzorgen en kammen maar is ook mooi.

Β 

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

​@DianaΒ , ik had ook dat idee!

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • January 14, 2026

​@DianaΒ ik moet hier heel hard om lachen πŸ˜‚ Sorry, niet duidelijk genoeg πŸ˜… 🐴🐎 

Nu weer on topic: πŸ™‚Β 

Weet nog niet helemaal wat ik wil. Ik zie het wel, denk ik.

Β 

Liefs Yusa 😘

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 14, 2026

Heyy lieve ​@YusaΒ ,

Wat leuk :)) Van dat kammen klopt wel maar valt heel erg mee hoor,Β  ben je zo mee klaarπŸ™ƒβ€ Ik doe mijn haar nu vaak wat opzij, maar vroeger had ik het meestal ook als ponyΒ en dan was 1x in de 6 weken naar de kapper gaan genoegπŸ™‚

Liefs❀

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • January 14, 2026

​@CantaloupeΒ sorry dat ik pas 5 uur later reageer 😢 

Eens in de 6 week klinkt als best veel. Eigenlijk ga ik 2-3 keer per jaar naar de kapper 🀭 is nogal duur, 25€ ofzo. Kan je zelf ook de pony bijknippen? Of verpest je dan je hele haar? πŸ˜…

Β 

Liefs Yusa 😘

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 14, 2026

Hey ​@YusaΒ 

ik zou het gewoon voor een keer proberen. Mijn vriendin heeft het ook gehad en stond supermooi bij haar maar zoals anderen al zeggen is het veel werk om bij te houdenΒ 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 14, 2026

is nogal duur, 25€ ofzo. Kan je zelf ook de pony bijknippen? Of verpest je dan je hele haar? πŸ˜…

Β 

Heyy ​@YusaΒ ,

Ligt eraan hoe goed je kan knippen.. ;) Als ik het bij mezelf zou doen verpest ik het iig sowieso welπŸ˜…πŸ˜¬