pols gekneusd

  • 22 December 2019
  • 8 reacties
  • 89 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Ik was laatst helemaal in paniek en heb zo hard tegen de tafel aangeslagen dat ik denk dat ik mijn pols heb gekneusd of mischien heb gebroken het doet heel veel pijn kan amper ermee bewegen is heel dik en blauw maar ik durf niet naar de dokter te gaan dus wat kan ik nu het beste doen 

 

Wanhopige groeten waarom ik 


8 reacties

Reputatie 2
Badge +4

O ja mijn pols is zowiezo gekneusd want dat heeft mijn vader gezegd maar weet niet licht zwaar of dat ie is gebroken😨

Hallo waarom ik :)

Je kan het beste je pols rust geven en er een verbandje om heen te doen. Je kan als het heel veel pijn doet ook een paracetamol of een andere pijnstiller inslikken. Iets kneuzen doet vaak heel veel pijn zoals ik 2.5 maand geleden heb ervaren toen ik mijn ribben kneusde. Ik hoop dat het snel geneest bij jou!  

-Dr8gon99

Reputatie 2
Badge +4

Bedankt voor de snelle reactie helaas hebben we geen verband in huis en vind mijn vader het belachelijk km het te kopen en ik mag geen pijnstillers nemen van mijn psychologe want was er verslaafd aan dus ik mag het niet en heeft geen nut

Misschien moet je jezelf toch over de angst om naar de dokter te gaan zetten want er is niks mis met naar de dokter gaan als je een gekneusde pols hebt. Het is juist goed voor je gezondheid en voor sneller herstel om naar de dokter te gaan.

-Dr8gon99

Reputatie 2
Badge +4

Ik ben niet naar de dokter geweest maar heb vrijwel geen pijn meer

Ok, gelukkig dat je niet langer meer heel erg pijn doet, dan viel het dus gelukkig mee en hoefde je niet naar de dokter toe.

-Dr8gon99

Reputatie 2
Badge +4

Ja ik heb nog een beetje last maar ja mijn vader zegt dat ik me niet moet aanstellen

Hey,

Je stelt je sowieso niet aan. Een kneuzing is vaak zelfs pijnlijker dan een breuk!

Langs je huisarts gaan kan altijd, ook voor kleine dingen. Het kost je niks, want het wordt 100% vergoed door de basisverzekering.

Het is altijd beter om bij twijfel iets te laten checken. Jij bent immers geen medisch expert en als het niks blijkt te zijn, heb jij tenminste zekerheid. Blijkt het wel iets ergs, dan voorkom je zo extra schade en ellende. 

Huisartsen zien een hoop dingen die veel minder voorstellen dan jouw pols. Een deel van hun beroep is eigenlijk ook gewoon om mensen gerust te stellen. Dat doen ze ook graag!

Gr. Pin

Reageer