Poepen jullie op school?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Poepen jullie op school?
Ik ben wel benieuwd of er een verschil is tussen jongen of meisje dus zet dat er ook even bij

14 reacties

Euhm nee ik niet iniedergeval, ik vind het best raar, meisjes doen ook hun make-up op school en het is raar als je iemand moet poepen, maar aan de andere kant is het heel normaal niemand kan zeggen dat die nooit gepoept heeft:P
Ik ben een meisje.
En nee, ik doe dat echt niet!
Het is gewoon gênant, dus ik doe dat gewoon thuis... Hahah;)
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

Ik heb hetzelfde ....
Nee ik ga helemaal niet naar de wc op school ik lan het goed ophouden alleen als ik ongesteld ben...
Ik poep liever niet op school...99% van de keren dat ik moet poepen, dan is dat thuis. Btw, ik ben een meisje.
In België betekent dat iets heel anders. Maar ja haha

Als ik moet dan moet ik. Een wc is toch bedoeld voor dat soort dingen? 

ik heb precies hetzelfde op school ik vind het kut maar soms moet ik gwn echt ik kijk dan of er iemand is zo ja dan wacht ik tot die gene weg is ik ben het wel eens met Pin hoezo is het zo'n taboe als iedereen toch een keer moet poepen

Heyy! Als ik echt moet wel maar meestal niet! Wij hebben een kleine wc en dan ben ik bang dat hij verstopt raakt! Thuis vindt ik het altijd fijner! Liefs, Naira193

Reputatie 3
Badge +3

Alleen demonen poepen op school, tenzij je echt niet meer kan en anders in je broek poept. Poep zo min mogelijk op school want je verneukt die hele wc’s met je stinky ass schijt 

dat was mijn verhaal

en nee ik poep niet op school ik heb medelijden met mijn mede-meiden

 

:fox:  Kitsune-san :fox:

Hey!

Nee, doe k nie😝.

Ben een meisje.

Xx

Ik doe het alleen als ik bijna in mijn broek poep

Ja, ik doe het liever niet maar als je moet, dan moet je -meisje 

Reputatie 3
Badge +2

Ik ben een meisje :) 

Nee ik doe het nooit, het voelt echt niet goed voor mij. Ik zorg er altijd voor dat ik altijd naar het toilet ga voordat ik naar een openbare plaats ga

Reageer