Skip to main content
Vraag

pluisjes in borstel??

• January 25, 2026
  • 6 reacties
  • 76 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi, ik heb een vraag over mijn borstel😂 ik heb zo’n borstel met van die tandjes met bolletjes aan de boven kant, maar helemaal onderop die borstel zitten allemaal pluisjes omheen, het maakt niet uit welke ik heb, het gebeurt bij elke borstel, wat is dit en hoe kan ik het voorkomen??? 

groetjes M 

6 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 25, 2026

Ik denk gewoon pluizen van je haar. Kun je het niet weghalen? 🙃 ik heb vooral enorme haarballen eraan, die kan ik eraf trekken en weggooien.

Liefs Yusa 😘

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 25, 2026

Hallo ​@Yusa het zijn grijze pluisjes, en ik kan ze er idd afhalen alleen er lijkt ook soortvan schilfers in te zitten?!

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 25, 2026

Goh. Die pluisjes lijken wel haar. Heb je roos? En wat voor haartype? Ik denk dat je bij fluffy haar wel gauw dit soort dingen krijgt. 

Liefs Yusa 😘

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 25, 2026

Nou kijk ik heb dus bruin haar, en heeeeeel soms roos en ik heb haartype 2c als je dat bedoeld en ik heb heel dik haar 

FeetjeV12
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 25, 2026

Hoi! Ik heb het ook, bij mij lijken het gewoon meer stoffige stof stukjes. Ik laat het eigenlijk gewoon zitten…

Groetjess❤️

Linax
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • February 9, 2026

Heey!

Ik heb dat ook en ik hou mijn haar echt goed bij! Het is super normaal en niks om je zorgen over te maken, het is denk ik gwn stof dat door de loop van de tijd aan elkaar is gaan kleven! 

Groetjess