Vraag

plettende borsten

  • 24 June 2020
  • 1 reactie
  • 244 Bekeken

HELLLLLLP, ik ga morgen naar het strand met mijn klas maar het probleem is: door mijn bikini worden mijn borsten platgedrukt waardoor het lijkt alsof ik fake dat ik borsten heb😕 en daar heb ik geen zin in... mn nieuwe bikini komt pas overmorgen of morgen laat. Dat is dus al te laat. Heeft iemand een oplossing? Help me alsjeblieft! Het doet gw pijn wanneer ze worden platgedrukt 😭 als je een oplossing hebt please zeg het! 


1 reactie

Hoi

 

Als je je niet prettig voelt in je bikini, zou je misschien een bikini van een vriendin kunnen lenen. Vraag een vriendin die een gelijkaardige bh-maat heeft als de jouwe gerust om een extra bikini-topje mee te brengen, zodat jij dat misschien aan kan. Het beste zou zijn om dat topje op voorhand al eens te passen, zodat je zeker weet dat het prettig zit. 

 

Kan je niet meteen aan iemand denken die je een bikini-topje zou kunnen lenen, kan je nog snel naar de stad rennen, en daar een topje halen. Ga eventueel voor een sport-bikini; die zitten vaak wat fijner, en bedekken wat meer, als je dat prettig lijkt. 

 

Gr. Kenshin

Reageer