Plassen onder de douche?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Plassen jullie onder de douche? Ik denk dat het allen jongens doen klopt dat? Vinden jullie plassen onder de douche ook vies in een douchebak combinatie want dan moet er daar ook nog iemand in gaan liggen

21 reacties

Ik bedoel een douchebad combinatie
Hey, 'k moet eerlijk zijn: ik plas ook onder de douche en ik ben een meisje! Er zijn vele mensen die dit doen omdat het tijdsbesparend is! Ik ga altijd eerst in de douche staan, dan plas ik, dan sproei ik er water over en dan laat ik het douchebad vullen. Er is niemand die hetzelfde water na mij gebruikt, soms plas ik ook als ik in bad lig, maar dan ga ik ook direct uit bad omdat je gewoon in je eigen urine ligt dan. Plassen onder de douche vind ik opzich niet zo super vies, al is het natuurlijk wel properder als je het in het toilet doet. Als je alles weg spoelt en niemand weet het dan zal ook niemand het vies vinden. Een douchebad combinatie vind ik wél vies ALS er andere mensen moeten gaan inliggen na jou of als je erin plast als je er zelf nog inzit of in gaat.
En als je het bad eerst schoon maakt na het plassen vind je het dan nog vies?
En als je het bad eerst schoon maakt na het plassen vind je het dan nog vies?
Nee dan niet, dan merk je er niets meer van.
Hoelang plas je al onder de douche
Ik plas soms onder de douche en jullie?
Niet alle jongens plassen onder de douche.
Bv ik niet.
Andere wel?
Ik hoorde dat plassen onder de douche goed is voor het milieu. Doen jullie het weleens? Jongen of meisje? En hoe oud?
Ik ga niet speciaal onder de douche als ik moet plassen :)
Als ik onder de douche sta, plas ik wel eens een keertje, maar das dan niet vanwege het milieu. J14
Als ik onder de douche sta en ik moet is het een beetje onzinnig om naar de wc te lopen, ja.
Nog antwoorden?
In principe is het beter voor het milieu: je was jezelf en spoelt je urine weg met hetzelfde water, anders gebruik je voor beide dingen apart schoon water.
Plassen jullie onder de douche?
Jongen of meisje en hoe oud?
Ik weet niet misschien heb ik dit vroeger ook weleens gevraagd maar kreeg geen reacties
Ja..
Als je moet dan moet je en ik ga niet met m'n natte kont op de wc, meisje van 13
Het blijft lekker
Dat doet iedereen toch?
Ik doe het wel en ik ben een meisje niks vreemds aan toch?
Ik doe het ook altijd ik vind het best vies maar ik doe het automatisch

Ik plas wel gwn onder de douche

Reageer