Skip to main content
Vraag

Plassen in het zwembad

• February 20, 2026
  • 4 reacties
  • 185 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi!

Ik ben een jongen en 14 jaar oud. Ik vind plassen ontzettend geil en doe het soms in mijn onderbroek, maar nu lees ik weleens op dit forum van: ga plassen in het zwembad, maar wat bedoelen mensen dan? Zo van ga je dan plassen in het water? Of bedoelen mensen dan ga plassen met je zwembroek aan op de wc of plas gewoon in een kleedhokje naakt op de grond of in de wc naakt op de grond.

Alle antwoorden en vragen welkom!

Groetjesss

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 20, 2026

niet in het water zelf, moet niet vies zijn voor anderen. ga gewoon bij een urinoir en dan kan je als je dat leuk vind gewoon je hele zwembroek naar beneden doen dus dat anderen je blote kont kunnen zien of onder de douche. laat maar weten of je dit zou of gaat doen.

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 20, 2026

Ja echt. Ik wil niet meer zwemmen, als zoveel mensen in het water plassen. Het is gewoon zo'n vies idee, ik had weleens water in mn mond gekregen. Als ik dat toen had geweten.. 🤮🤢

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hoi,

Zoals ​@Yusa al zegt is het heel vies. Ik zou het dus ook niet doen.😬🤢

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 21, 2026

Hoi,

@Yusa ​@Boterbloempjee ​@DJEE ja ik snap dat het vies is voor anderen vind ik zelf ook 😊. Het ging meer over die laatste paar en niet van dat plassen in het water, maar over: ‘Of bedoelen mensen dan ga plassen met je zwembroek aan op de wc of plas gewoon in een kleedhokje naakt op de grond of in de wc naakt op de grond.’ ​@DJEE ik zou het best geil vinden om zoiets te doen, maar of ik het ook echt zou doen?🤔

thx voor alle antwoorden alvast!

Groetjess!