Plassen in bosjes

  • 26 May 2016
  • 6 reacties
  • 2701 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
was buiten aan het spelen met een groepje uit de klas en we gingen buskruit spelen. Dan moet je je verstoppen zeg maar in de omgeving. Ik zat in men eentje in een bosje en ik moest echt nodig plassen. Omdat er toch niemand was trok ik men broek snel uit en plaste ik daar op de grond. Ik kreeg een best appart gevoel terwijl ik aan het plassen was. Andere meiden dit ook wel eens gedaan en wat is dat gevoel? Vond het opzich best wel leuk
(Verhaal van mijn zusje van 13 die het kwijt wilde)

6 reacties

Nu ben ik geen meisje maar een jongen, dus weet niet of deze reactie 'telt', maar ik krijg nooit een apart gevoel als ik in de bosjes plas. Ik ben meestal bang en het lukt bij mij eerder niet dan wel, lol.
Hoi L1290 (of je zusje ;)),

Ik begrijp je vraag heel erg goed, en herken ook iets uit mezelf.
Dat gevoel is ( waarschijnlijk, wat ik denk ) een spannend gevoel. Omdat je dit - waarschijnlijk - nog nooit echt eerder hebt gedaan, is dit voor de eerste keer erg spannend. Ik heb dit gevoel zelf ook als ik zoiets doe.

Ik hoop dat ik je wat meer informatie heb gegeven,

Suzan (14) xx
Ik ben zelf een jongen maar het geeft inderdaad een raar gevoel als je ergens in de bosjes plast. Vooral als je het gevoel hebt dat er mensen om je heen zijn die je zoeken 😛
Iemand anders nog antwoorden voor mijn zusje?
Wat kan er leuk zijn aan plassen?

Ik word er heel geil van bij het idee om in de bosjes te plassen dus misschirn werd je er opgewonden van

Reageer