Skip to main content
Vraag

plassen

  • April 3, 2026
  • 5 reacties
  • 288 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Wat is het gekste waar je ooit hebt op geplast of in geplast

5 reacties

  • April 3, 2026

Een wc. Raar, hè?


Forum|alt.badge.img+3

Op de trap in zwembad ik kon t niet meer houden en t liep er uit omdat ik water hoorde stromen. Ik heb toen verder geplast in de glijbaan en was toen naakt in de baan en heb over mezelf gepist :) klinkt ws vies was t ook maar was geil


Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 19, 2026

In de bosjes bij de speeltuin


Forum|alt.badge.img
  • June 23, 2026

gekste plaats waar ik geplast heb,  in het bos, in een steegje,  tussen 2 auto's in.  kleedhokje zwembad samen met iemand anders. 


Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 24, 2026

op het strand moest ik een keer plassen en toen ben ik een stukje de duinen ingelopen want dat was dichterbij dan de zee en toen ik aan het plassen was zag ik later dat er 2 mannen met elkaar bezig waren en dat ze gekeken hadden naar mij, ik schrok er een beetje van.