Skip to main content
Vraag

plassen

  • April 3, 2026
  • 4 reacties
  • 284 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Wat is het gekste waar je ooit hebt op geplast of in geplast

4 reacties

  • April 3, 2026

Een wc. Raar, hè?


Forum|alt.badge.img+3

Op de trap in zwembad ik kon t niet meer houden en t liep er uit omdat ik water hoorde stromen. Ik heb toen verder geplast in de glijbaan en was toen naakt in de baan en heb over mezelf gepist :) klinkt ws vies was t ook maar was geil


Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 19, 2026

In de bosjes bij de speeltuin


Forum|alt.badge.img
  • June 23, 2026

gekste plaats waar ik geplast heb,  in het bos, in een steegje,  tussen 2 auto's in.  kleedhokje zwembad samen met iemand anders.