Plank/plat

  • 1 May 2019
  • 4 reacties
  • 286 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Hee,

ik ben 13 jaar, 1,71 lang en heb een kleine kont en kleine tieten.
veel jongens noemen me plat, ook sommige vriendinnen .
ik vind het super vervelend maar op het moment zelf doe ik er een beetje lacherig over maar thuis kan ik er wel om huilen, maar ik probeer er weinig van aan te trekken.
ook heb ik een mega grote crush op een superknappe jongen! (Helaas een beetje een fuckboy..) ik had echt het idee dat hij me leuk vond en we hebben okk gezoend, maar na die zoen deed die heek gemeen en noemde hij me via snap opeens plank en platvis! WAT?! Ik barstte net in tranen uit, ik wil dit niet meer!

4 reacties

Hey!

Jammer dat je je zo slecht voelt over je eigen lichaam.
Er is niets mis met hoe jij er uitziet, en het is heel belangrijk om van jezelf te houden zoals je bent!
Sommige meisjes hebben meer 'rondingen' dan anderen. Sommige jongens houden meer van rondingen dan anderen. Het hoeft dus zeker niet te betekenen dat jij niet aantrekkelijk of niet mooi zou zijn!
Veel jongeren zijn onzeker. Stel bv. dat jij een vriendin hebt die juist al heel veel rondingen heeft, en die ook wat lacherig doet omtrent dit soort gesprekken als jullie samen zijn. Wie zegt dat zij zich ook niet net zo rot voelt achteraf, omdat zij zich juist niet goed voelt bij haar figuur? Jij bent er absoluut niet de enige in.

Je bent ook pas 13, er is heel veel kans dat jouw lichaam ook op dat vlak nog zal evolueren naar het lichaam van een volwassene.

Erg gemeen van die jongen dat hij zo'n dingen tegen je zei!
Ik denk dat je er zeker aan moet denken dat je dat niet persoonlijk mag nemen!
Zoals je zelf al zegt is het een type dat veel meisjes probeert te versieren om ze daarna te dumpen...niet mooi van hem dus, maar je mag het abolsuut niet persoonlijk nemen! Hij zocht puur dingen om je te kwetsen.
Heb je nog contact met hem? Dat lijkt me alleszins geen goed idee...

Groetjes
Lot
Heey!

Als eerst wil ik even zeggen dat de meeste “jongeren” tegenwoordig echt zo ongelofelijk gemeen kunnen zijn! Sinds wanneer is het normaal om iemand zo onzeker te maken door iemand te beoordelen op uiterlijk. Uhhgg ik kan daar echt zo boos om worden!

Ik heb hetzelfde als jou, ik word regelmatig plank genoemd, ben 14 en 1.68 en ben echt heel plat. Ik word anoniem plank of anorexia kimd genoemd, maar ook gewoon recht in mijn gezicht gebeurd het. Ik had zelfs een vriendin die ooit zei: schuif ff op! Ik ben niet zo’n plank als jou! Nou ik kon wel janken op dat moment. Klinkt misschien overdreven, maar als je elke dag weer dat soort dingen hoort... Mensen snappen gewoon niet wat je wel, en niet kan zeggen.

En inderdaad wat @xLotx al zegt:
Jammer dat je je zo slecht voelt over je eigen lichaam.
Er is niets mis met hoe jij er uitziet, en het is heel belangrijk om van jezelf te houden zoals je bent!
Sommige meisjes hebben meer 'rondingen' dan anderen. Sommige jongens houden meer van rondingen dan anderen. Het hoeft dus zeker niet te betekenen dat jij niet aantrekkelijk of niet mooi zou zijn!
Veel jongeren zijn onzeker. Stel bv. dat jij een vriendin hebt die juist al heel veel rondingen heeft, en die ook wat lacherig doet omtrent dit soort gesprekken als jullie samen zijn. Wie zegt dat zij zich ook niet net zo rot voelt achteraf, omdat zij zich juist niet goed voelt bij haar figuur? Jij bent er absoluut niet de enige in.

Je bent ook pas 13, er is heel veel kans dat jouw lichaam ook op dat vlak nog zal evolueren naar het lichaam van een volwassene.

En over die jongen, zoals je al zegt is hij een fuckboy. Het is natuurlijk superk*t dat hij dit doet, terwijl jij van hem houdt. Maar ik zou hem zo snel mogelijk vergeten. Want wat hij zomaar doet kan gewoon niet! Hij probeert je onzeker te maken, wat je vooral niet moet doen! Je bent mooi zoals je bent! Echt waar!


xx
fee
Reputatie 1
Badge +1
Heey @Feeee

ik wil hem graag uit mijn hoofd zetten ja..
maar helaas, hij zit bij mij op school en zoekt redelijk veel aandacht, dus met hem uit Mn hoofd zetten ben ik nog wel ff bezig .. ;-:
Badge
Heyy!

Je hoeft niet onzeker te zijn (ik weet niet hoe oud je bent), maar je moet gewoon naar jouw moeder kijken. Dat zulk vormen ga jij ook krijgen en van die mensen die dat zeggen moet je proberen niets van aan te trekken, zij zijn zelf zielig...

Van,
Anoniem

Reageer