Vraag

pijnlijke schaamlippen

  • 10 October 2018
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
sinds deze week heb ik pijn bij mij schaamlippen hoe kan dat kan het zijn dat ik mezelf mastrubeert of vinger moet ik hier zorgen over maken en wat kan ik er tegen doen

3 reacties

Hoi! Ik heb ook wel eens dat ik de ochtend nadat ik mezelf heb gemastrubeerd pijn heb bij mijn schaamlippen etc.. Dat gaat dan weer over in de loop van de dag. Is dat bij jou ook het geval, of blijft de pijn?
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je associeert het zelf direct met masturberen. Je kunt bij jezelf nagaan of je te ruw voor jezelf bent om wat voor reden dan ook. Als dat niet het geval is zal het wel niet daaraan gerelateerd zijn. Wat het dan wel is kan waarschijnlijk niemand je hier met zekerheid zeggen. Een huisarts kan je daarentegen waarschijnlijk wel uitsluitsel geven. Mocht je er last van blijven houden zou je hier dus voor kunnen kiezen.
Als het aan het maturberen zou liggen, dan zou het weg moeten trekken als je dat niet doet en weer opkomen als je het wel doet. Natuurlijk kun je ook wat anders doen, want misschien doe je het "verkeerd".

Je kunt het dus nagaan door het eventjes (enkele dagen bijvoorbeeld) niet te doen.

Als er dus problemen zijn, die je niet zo snel op kunt lossen, dan lijkt het mij verstandig om eventje te spreken met je huisarts.

Reageer