pijn in me onderbuik man

  • 19 July 2018
  • 7 reacties
  • 155 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo ik heb een vraag en ik weet niet wat het is ik heb soms intense buik krampen in me onder buik wat zal het kunnen zijn

7 reacties

Het kan echt vanalles zijn. Ik ben geen dokter en de anderen op het forum ook niet, dus ik zou even langs de huisarts gaan.

Je zou natuurlijk ook zelf internetdokter kunnen spelen, maar dat raad ik je af. Als je alleen 'buikkrampen' intikt, kun je echt vanalles hebben. Van 'gewoon buikpijn' tot kanker etc. Dus even langs je huisarts zou ik zeggen.

Succes met je krampen, ik hoop dat het snel minder wordt en weggaat!

Gr. Pin
Nouja, het kan vanalles zijn, omdat het volgens mij een symtoon is dat door vele ziektebeelden wordt gedeeld.
Ga gewoon naar de huisarts, zoals @Pin al zei, als jij je zorgen maakt.
Wij kunnen dat antwoord niet geven.
Hoi

Net zoals @Pin en @MensPersoon zeggen, is de huisarts degene die jou het best kan vertellen wat er aan de hand is. Buikkrampen zijn een heel algemene klacht, dus de kans dat je zelf kan uitzoeken wat er aan de hand is, is klein.

Je zou wel kunnen nagaan of je iets anders dan anders gegeten hebt. Heb je heel veel van iets gegeten, of iets gegeten dat al een tijdje in de kast lag, en misschien over datum was?

Groetjes
x
het was een blaasontsteking
Reputatie 3
Badge +8
Oe, dat is vervelend. Heb je antibiotica voorgescheven gekregen of viel het mee?
Dan ben je dus naar de huisarts geweest?

Fijn dat nu duidelijk is wat het is! Hopelijk verloopt je herstel voorspoedig en heb je snel geen last meer van de buikpijn en eventueel andere symptomen.

Gr. Pin
Dat is vervelend. Wel fijn dat je nu weet wat het is. Ik hoop dat je snel herstelt.

Reageer