Skip to main content

Pijn in enkel

• October 20, 2025
  • 9 reacties
  • 92 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Vorige zomer(vakantie) voetbalden mijn zus en ik veel. Ik had toen elke dag pijn in mijn enkel en eigenlijk ging het ook niet over en was ik wel gewend eraan.

Deze zomer(vakantie) had ik er eigenlijk geen last van, hooguit als we een lange wandeling zouden maken.

Gisteren hebben we een wandeling van 2,5 kilometer gemaakt, ik weet het, niet erg lang. Ik had er ook eigenlijk niet gelijk last van maar pas daarna en nu doet het best veel pijn. Vooral bij het deel wat kan draaien, ik denk een gewricht ofzo.

Ik weet niet goed wat dit is of wat ik ermee moet... :(

Ik wil ook niet naar de dokter ermee, of het zeggen tegen mn ouders want ze zeggen dat ik het altijd gelijk moet zeggen als ik pijn heb en dat zou betekenen dat ik ook moet uitleggen dat ik het al meer dan een jaar niet zeg.

XXX Yusa 

9 reacties

• October 20, 2025

Lijkt me toch wel belangrijk om even naar je huisarts te gaan, misschien is het iets wat nu verholpen kan worden en als je ouder wordt niet meer. Het is wel dat je enkel je halve gewicht moet dragen

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • October 20, 2025

@Aubien maar hoe moet ik zeggen dat ik het al een jaar verzwijg?:(

het is natuurlijk wel zo wat je zegt maar toch…

XXX Yusa 

• October 20, 2025

@Aubien maar hoe moet ik zeggen dat ik het al een jaar verzwijg?:(

het is natuurlijk wel zo wat je zegt maar toch…

XXX Yusa 

@Yusa  dat je dacht dat het vanzelf wel over zou gaan. Maar dat je er toch met bepaalde bewegingen er last van krijgt. Zeg eventueel niet dat je er al een jaar last van hebt maar een paar maanden 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 20, 2025

Hey ​@Yusa  ik ben het eens met ​@Aubien . Je hoeft je helemaal niet schuldig of beschaamd te voelen omdat je er niet eerder iets over zei. Dat is helemaal begrijpelijk en normaal, dat je hoopt dat het wel over gaat. Geen probleem. Dus je kunt het gerust vertellen hoor. En dan kan er naar gekeken worden. Sterkte ermee! 😘

Liefs Tover xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • October 20, 2025

@Aubien 

Goed idee. Misschien ga ik het wel proberen maar weet het ook nog niet zeker 😶

XXX Yusa 

• October 20, 2025

@Yusa  nee niet proberen, gewoon DOEN net zoals  ​@Tover01 zegt niks om voor te schamen. Als je er nu niet naar laat kijken heb je er over een paar jaar misschien spijt van

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • October 21, 2025

Umm 

Ik heb het nog niet gezegd maar ga het echt wel doen hoor!

Momenteel doet het eigenlijk helemaal geen pijn meer maar dat zegt niks denk ik 

Wel bedankt ​@Aubien en ​@Tover01 

XXX Yusa 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 21, 2025

Gewrichten genezen niet zo maar vanzelf.  Je hoeft je ouders toch niet te zeggen dat je er al een jaar last van hebt.

En als je het wel zegt, wat dan?  Je ouders gaan je echt niet verbieden om naar een arts te gaan.

• October 21, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Yusa 👍