Skip to main content

Hallo iedereen

Ik ben een jongen van 15

Ik heb op sommige momenten uit het niets dat ik mijn hartslag kan horen in mijn oor, volgensmij is dat via het bloed wat door mijn oren stroomt, maar dan kan ik het ineens horen

en soms heb ik ook uit het niets een pijnsteek bij mijn hart wat na 5 seconde ofzo weer weg is

het was eerst eigenlijk nooit, dus ik besteedde er geen aandacht aan. maar het gebeurd nu steeds vaker. dan van mn oor eig wel bijna elke dag of soms 1 x per 2 dagen. en die pijnsteek is ook wel 2x per week ofzo om ff in perspectief te plaatsen

is dit normaal? wat moet ik hiermee?

Het zou kunnen dat je oor wat verstopt zit.

Met die pijn zou ik even langs de huisarts gaan. Hij kan dan ook meteen naar je oor kijken. Wij kunnen hier wel van alles gaan roepen maar we zijn geen artsen dus daar heb je niet zoveel aan. 

Heyy,

Zoals @tim16 al zegt je kan het beste even langs de huisarts gaan hij/zij kan je het beste verder helpen.

Liefs, ItsJustMe <3

Ben het eens met de anderen. Ik zou idd naar de huisarts gaan. 

Groetjes Lupus

Heyy, ik zou het aan je ouders vertellen mss kunnen jullie san een bezoekje brengen bij de huisarts en dan zien wat er aan de hand is 💗 groetjes ikke 🥰

hoii allemaal,

heel erg bedankt voor jullie advies @tim16 @Lupus @Love_urself @ItsJustMe 

ik ben alleen bang dat als ik naar de huisarts ga dat ik niet srs genomen wordt ofzo, want ik heb er op dat moment dan geen last van en kan het ook niet goed uitleggen ofz

liefs @anoniemeboy14 

Ik zou het gewoon uitleggen zoals je dat hier ook hebt gedaan. En de huisarts neemt je echt wel serieus hoor.  Als je het spannend vindt kan een van je ouders ook meegaan natuurlijk.

Heyy,

Denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn hoor! De huisarts neemt je echt wel serieus ook al heb je de klachten op dat moment niet daar kan je hem/haar echt op vertrouwen.

Misschien kan je trouwens een dagboekje bij houden waarin je opschrijft wanneer je de klachten hebt? Dan kan je die meenemen naar de huisarts dat vind hij/zij misschien wel handig.

Liefs, ItsJustMe <3

@anoniemeboy14 ,

Hoe gaat het nu?

Groetjes Lupus 

Reageer