Vraag

Piercing

  • 24 December 2017
  • 4 reacties
  • 230 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy daar ben ik weer
Ik ga deze week mijn helix piercing zetten nou weet ik niet echt wat ik kan verwachten... kosten, pijn en hoe het in zn werk gaat etc etc. Nou weet ik wel dat de pijn voor iedereen anders is maar ik heb wel een hoge pijngrens dus ik kan wel wat hebben... Maar het ligt er ook aan hoe het in zn werk gaat... Hebben jullie ervaring zo ja zou je die kunnen delen??

Groetjes x !

4 reacties

Ik weet niet of jij er veel aan hebt, maar er staat wat informatie op deze site:
( https://www.dutchink.nl/soorten-piercings/helix-piercing/ )
Hoi!

De site die @MensPersoon heeft gegeven gaat je al veel verder helpen. Daarnaast kun je ook gewoon de zaak waar je je piercing gaat laten zetten eens binnenwandelen en vragen hoe het in zijn werk gaat. Je kunt zeggen dat je het nog wat spannend vindt, wat ze heus wel zullen begrijpen, en dan kunnen ze je al wat uitleggen.

Probeer voor kwaliteit te gaan, en hoewel op je geld letten ook belangrijk is, is het plaatsen van een piercing iets wat best gedaan wordt door een professional. Ga dus niet voor de goedkope juwelierszaken waar het er nogal rommelig uitziet, maar kies een professionele zaak die genoeg aandacht besteedt aan hygiƫne e.d.

Vraag eens in je vriendenkring of in je familie rond of iemand al een piercing heeft. Misschien kun je tips krijgen over de verzorging of weten zij een goed adresje waar je de piercing kunt laten zetten.

Veel plezier met je piercing! Ik denk dat, wanneer je de pijn voelt, het ergste ook weer voorbij is. Iemand die goed piercings kan zetten, doet dat heel efficiƫnt.

Groetjes
x
Dankjewell!
Geen ervaring mee, ik wens je wel veel sterkte! Vertel maar hoe t in zijn gang ging!

Groetjes,

Me

Reageer