piemel voorhuid

  • 31 May 2020
  • 4 reacties
  • 161 Bekeken

Reputatie 1
Badge +4

Hoi ik ben 14 jaar en als ik me voorhuid naar achteren doe dan staat er heel veel spanning op me pompje

en me voorhuid sluit ook niet goed Ann achter de eikel tips 


4 reacties

Hoi,

Ik begrijp om eerlijk te zijn niet precies wat je bedoeld. Als het pijn doet of het ziet er niet goed uit dan zou ik als ik jou was even langs de huisarts gaan om het te laten controleren. 

Groeten,

TheColorGreen

Reputatie 1
Badge +4

Als ik me voorhuid naar achteren doe dan staat me eikel krom en hij sleur niet goed aan op me eikel 

 

Ik zou hiervoor inderdaad even een bezoekje brengen aan de huisarts. Lijkt me heel vervelend bij masturberen en seks. Ook voor later zou ik hier nu gewoon even naar laten kijken. Huisartsen zijn gewend aan zulke probleempjes en zullen het dus heel normaal vinden. Schaam je er niet voor, zij zien dit elke dag.

Suc6 ermee.

Hoi ik ben 14 jaar en als ik me voorhuid naar achteren doe dan staat er heel veel spanning op me pompje

en me voorhuid sluit ook niet goed Ann achter de eikel tips 

Hey Pietje99o9o9o,

ik denk dat je bedoelt dat als je je voorhuid naar achteren trekt dat je toompje strak staat dit is eigenlijk gewoon de verbinding tussen de eikel en de voorhuid, als je voorhuid niet goed aansluit aan de achterkant van de eikel betekent dit eigenlijk dat je toompje te kort is dit is echter niet iets waar je je heel druk om hoeft te maken maar als het pijn gaat doen zou ik als ik jou was even naar de huisarts gaan.

groetjes.

Reageer