Vraag

Penislengte en pubertijd

  • 4 March 2020
  • 5 reacties
  • 397 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi 

ik ben een 14 jaar oud en 1.71 en 65 kilo en mij penis is sap ongeveer 5 centimeter. ik weet niet of deze nog gaat groeien en ik heb ook nog geen natte droom gehad en geen schaamhaar beenhaar of okselhaar etc. en geen baard in mijn keel gaat dit allemaal bij mij nog gebeuren of heb ik een aandoening ofz? en ik probeer ook af te vallen maar datlukt niet mijn moeder zegt dat dat komt doordat ik nog niet in de puberteit zit terwijl ik wel in de lengte ben gegroeid mijn moeder zegt ook dat ik in de puberteit afval klopt dat ook?


5 reacties

Je penis zal wel nog groeien geloof ik een penis van 5 CM in slappe toestand is ook redelijk normaal, in erectie is dat wat klein maar je bent nog niet in je puberteit dus zal deze zowiezo nog groeien. En 65 kg vind ik zelf niet zo overdreven zwaar, ik ben een meter en 80 CM en weeg 72 kg dus je gewicht valt 'og mee denk ik. Ik zou je er overal niet te veel zorgen over maken

Hoi,

Dit is helemaal niks om je voor te schamen! Groei en puberteit gaat bij de een nou eenmaal sneller dan bij de ander. Je hoeft niet bang te zijn dat je een aandoening hebt, 14 jaar is nog best wel jong! Die puberteit komt eraan, maak je geen zorgen.

Het kan inderdaad zo zijn dat je al wel in de lengte bent gegroeid maar nog geen schaamhaar etc. hebt. Meestal hebben jongens twee keer een groeispurt. Waarschijnlijk heb je de eerste al gehad en krijg je nog een groeispurt waarbij je ook schaamhaar, een natte droom en de baard in je keel gaat krijgen.

Dus don't worry, sommige mensen ontwikkelen zich nou eenmaal sneller dan andere mensen!

Heyy, je hoeft je inderdaad niet te schamen, hoor. Ik ben ook 14 en ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Dit gaat allemaal nog wel komen. 

Liefs, Naira193 :purple_heart:

Badge

Ik ben 13 en heb wel veel schaamhaar en zichtbare okselhaar maar heb nog geen natte droom gehad.

Reputatie 5
Badge +5

De een is vroeg de ander laat

Reageer