Skip to main content
Vraag

penislengte 15 jaar klein?

• February 15, 2026
  • 10 reacties
  • 292 Bekeken

Ik ben 15 jaar, mijn penis is 13,4 centimeter lang en de omtrek weet ik niet, ik vind dit zelf vrij klein aangezien al mijn vrienden zeggen dat ze 17 centimeter hebben of zelfs langer, soms voel ik me hier wel onzeker over.

Ik heb wel een vreindin van ook 15, ik denk dat we 3 keer seks hebben gehad ofzo. Ik heb haar vorige week gevraagd of ze mijn penis klein vond en of ze wel iets voelde, daarop antwoorde ze dat ie prima lang is en dat ze zeker wel wat voelt. Het voelde wel fijn toen ze dat zij maar alsnog vind ik dit wel klein en niet mega dik

Wat vinden jullie?

10 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 16, 2026

De gemiddelde penis lengte bij volwassenen op de hele aarde is rond de 13cm, wist je dat? (Is echt waar) en je hebt genoeg leesplezier met de zoekknop. https://forum.kindertelefoon.nl/search?q=penis%20lengte En hier nog: de tabel met penislengte. https://forum.kindertelefoon.nl/lichaam-en-gezondheid-37/penis-feitjes-87284?tid=87284&fid=37

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 16, 2026

Dat is wat ze zeggen, inderdaad.  Veel jongens overschatten zichzelf.  Maak je niet zoveel zorgen over je apparaat: een paar centimeter meer of minder maken echt geen enkel verschil voor een meisje.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 16, 2026

de mijne is ook nog niet zo groot maar ik hoop dat ik niet een hele grote piemel krijg. ik heb weleens gelezen dat je je piemel dan soms niet helemaal bij iemand naar binnen kan duwen omdat het dan pijn doet. en een grote piemel moet je ook opbergen in je broek. maar ik moet nog in puberteit.

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 17, 2026

Een grote is ook niet alles dan moet jongen ook inhouden voor eerst  wel een gehoord van vriendin dat een jongen door drukte kwam door lichaam van haar

Forum|alt.badge.img+1

Het verschilt echt mega erg en sowieso veel jongens zeggen bijvoorbeeld als ze een piemel van 12 cm hebben zeggen ze 16 gwn om indruk te maken en de eerste 6 cm van de vagina is het gevoeligst meestal dus ik zou je daar niet druk om maken!

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 19, 2026

Dat is gewoon een prima lengte hoor voor je leeftijd, kan nog groeien tot je 18e ook ongeveer. Zelfs als ie deze lengte blijft is het prima. Gewoon lekker genieten van wat je ermee kan.

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 19, 2026

de mijne is ook nog niet zo groot maar ik hoop dat ik niet een hele grote piemel krijg. ik heb weleens gelezen dat je je piemel dan soms niet helemaal bij iemand naar binnen kan duwen omdat het dan pijn doet. en een grote piemel moet je ook opbergen in je broek. maar ik moet nog in puberteit.

Je hebt gelijk hoor! Waar laat je zo'n groot ding.. en te groot is met de sex ook niet fijn. Puberteit komt vanzelf nog, ben je wat later misschien? Weet niet hoe oud je bent? Een vriend van me kwam pas op z'n 15e in de puberteit. Ik zelf op m'n 12/13e.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 20, 2026

Maxboy ik ben 12 en we gaan het wel zien we wachten af

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 22, 2026

Ja komt vanzelf wel. Binnen 1 of 2 jaar misschien. Je kan wel al aftrekken als je zou willen. Zonder sperma klaarkomen is ook gewoon lekker. Ik had pas eind 13 sperma. 🙃

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 25, 2026

Hey, die van mij is ook zo'n 14 cm. Ik ben 15. Heb wel een grotere eikel dan gemiddeld, denk ik. Guys overdrijven veel, 13-14 cm is gemiddeld en is groot genoeg. Alles wat groeter is doet meisjes zeer en is ook niet fijn als je anaal doet.